کد خبر: ۳۵۴۸۰۷
زمان انتشار: ۰۹:۰۳     ۲۴ آذر ۱۳۹۴
رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به علت بارش برف مدارس مقطع ابتدایی در نوبت صبح تعطیل شد.

به گزارش پایگاه 598، علی بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی بارش برف در استان زنجان که از شب گذشته آغاز شده است، تردد در معابر به سختی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به منظور تامین سلامت دانش‌آموزان مدارس ابتدایی در استان زنجان تعطیل است، اضافه کرد: بر اساس تصمیم گرفته شده مقاطع ابتدایی در نواحی و مناطق زنجان، خدابنده، انگوران، سجاسرود، ماهنشان، ایجرود، زنجانرود، افشار، بزینه‌رود و سلطانیه در نوبت صبح تعطیل اعلام شده است.

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه مدارس در سایر مقاطع تحصیلی دایر است، از اولیای دانش‌آموزان خواست: نسبت به تجهیز دانش‌آموزان به لباس‌های گرمایشی اقدام کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اولویت آموزش و پرورش در فصل سرما اندیشیدن تدابیری است که در کنار تعلیم و تربیت و آموزش تخصصی دانش‌آموزان سلامت آنها نیز مورد توجه باشد.

وی همچنین با تاکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی سرویس‌های دانش‌آموزی مدارس اضافه کرد: به رانندگان سرویس‌های مدارس نیز توصیه می‌شود نسبت به کنترل فنی و کارکرد بخاری و لاستیک خودروی خود مطلع باشند.

بیات با اشاره به اینکه در حال حاضر  175 هزار دانش‌آموز در قریب به 2 هزار و 200 مدرسه استان زنجان مشغول به تحصیل هستند، گفت: طبق آمار اغلب دانش‌آموزان از سرویس مدرسه استفاده می‌کنند.

به گزارش فارس، بارش برف در استان زنجان از شب گذشته آغاز شده و همین امر منجر به مسدود شدن بسیاری از راه‌های روستایی و مشکل تردد در محورهای اصلی استان شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها