کد خبر: ۳۵۴۶۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۲۳ آذر ۱۳۹۴
کاپیتان اسبق پرسپولیس در صفحه اجتماعی خود نوشت: «امروز اگر درایت بعضی ها نبود و برانکو با دانش به تیم نیومده بود با این مدیریت مفتضحانه الان تیم بزرگامونم حال و روزش بهتر از پایه ها نبود.»
به گزارش پایگاه 598، شش تایی شدن امیدهای پرسپولیس مقابل استقلالی ها برای بهروز رهبری فرد هضم شدنی نیست و آن را نتیجه عدم کارایی سرمربی این تیم و مدیریت امیدها و باشگاه پرسپولیس می داند.

 

وی که بسیار عصبانی به نظر می رسد علاوه بر جمشید شاه محمدی به عنوان سرمربی امیدهای پرسپولیس، محمد پنجعلی و علی اکبر طاهری را هم به عنوان مدیر آکادمی و مدیریت باشگاه از دم تیغ خود گذرانده است و با اشاره به موفقیت برانکو ایوانکوویچ در تیم بزرگسالان، آن را حاصل درایت حسین هدایتی می داند.

 

رهبری فرد در صفحه اجتماعی خود نوشت:

 

«متاسفانه تیم امید پرسپولیس با شش گلی که از استقلال خورد موجب سرافکندگی همه سرخ دلان شد. ای کاش دوست عزیز و بزرگ ما محمد پنجعلی به جای دوستی کورکورانه و حمایت های غیرمنطقی که تو این چند ساله از یک گروه بی دانش و مافیایی که زمام امور تیم های پایه رو به بدترین و ناسالم ترین شکل ممکن در دست گرفتن یک ذره با احساس مسئولیت بیشتر و به دور از رفیق بازی و به قول معروف نون قرض دادن به یکدیگر میومد یک سیستم نوین و علمی رو تو مدیریت این تیم ها ایجاد می کرد تا امروز نه شش تایی می شدیم نه بچه های خوب و سالم و فوتبالیست مون پشت خط می موندن فقط به دلیل اینکه اوضاع مالی خوبی نداشتن. هم می تونستیم حداقل دو تا بازیکن خوب به تیم بزرگامون بدیم تا مردم یک ذره به کارمون اعتقاد پیدا می کردن.

 

ولی چه باید کرد که چند نفر و فقط چند نفر از بازیکن های درجه سه، دقت کنید درجه سه دهه شصت، چنان عنان کار رو با لاتگری و با حمایت آقا پنجعلی اونم ده ساله تو تیم های پایه به دست گرفتن که گویی این تیم ارث پدریشون بوده یا فقط اینها واسه تیم زحمت کشیدن.

 

نمونشم آقای سرمربی جدید امید هست که جمعا یک نیم فصل تو تیم بوده اونم پشت خط علی دایی و فرشاد پیوس انگاری با میخ به نیمکت دوخته بودنش. حالا فقط به دلیل اینکه خوب بازیکن پولی واسه تیم میاره مورد حمایت همه جانبه مدیریت بی درایت کل مجموعه قرار گرفته که نگو و نپرس.

 

آقایون خواهشا خجالت بکشید و بعد از این نتیجه خفت بار راهتونو بکشید و برید. ختم کلام امروز اگر درایت بعضی ها نبود و برانکو با دانش به تیم نیومده بود با این مدیریت مفتضحانه الان تیم بزرگامونم حال و روزش بهتر از پایه ها نبود.

 

امیدوارم روزی برسه که تو باشگاه بزرگ پرسپولیس کار دست اهلش بیوفته. به امید پیروزی پرسپولیس بزرگ در بازی با گسترش. یا علی.»

 


منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها