کد خبر: ۳۵۳۶۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۱۵ آذر ۱۳۹۴
نماینده مقام معظم رهبری در سپاه محمدرسول الله
نماینده مقام معظم رهبری در سپاه محمدرسول الله گفت: بارها مقام معظم رهبری درسخنانشان به شبیخون فرهنگی،تهاجم فرهنگی وناتوی فرهنگی اشاره نموده اند که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفته است.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی نماینده مقام معظم رهبری در سپاه محمدرسول الله در مراسم افتتاحیه مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف خراسان جنوبی در قاین اظهار کرد:امروزه دنیا با گروه های مختلفی از جمله تکفیری ها و وهابیت مواجه شده است که باید همگی ما تلاش کنیم که آب در آسیاب دشمن نریزیم. 

وی ضمن اشاره به ایام اربعین حسینی،تصریح کرد:عمده تلاش امام حسین(ع) به خاطر زنده نگهداشتن اسلام بوده است.

نماینده مقام معظم رهبری در سپاه محمدرسول الله با اشاره به اینکه امام حسین هرچه داشت از طفل شیرخواره گرفته تاجوان رعنا،همه را در راه اسلام قربانی کرد،خاطرنشان کرد: حدوث دین به واسطه پیغمبر وبقاءدین به واسطه امام حسین(ع) بوده است.

 

حجت الاسلام گواهی با اشاره به این که دعا در زیر بقعه امام حسین(ع) مستجاب است،یادآور شد: تربت این امام بزرگوار نیز سبب شفای بیماران است.

 

وی قرآن را شفای همه بیماران و بیماری ها دانست و متذکر شد:فضیلت مندی مسلمانان منوط به سه اصل جهاد،علم و تقوا می شود.

 

نماینده مقام معظم رهبری در سپاه محمدرسول الله ضمن اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما باید در کشوراسلامی،10میلیون حافظ قرآنی داشته باشیم،اذعان داشت: البته آنچه در این خصوص مهم به نظر می رسد،آن است که عمل به قرآن نیز یک امر بسیار مهم وضروری است.

 

حجت الاسلام گواهی با اشاره به اینکه در بدو پیروزی انقلاب،تعداد حافظان قرآن در کشور انگشت شمار بوده اند،افزود:جای بسی افتخار است که در حال حاضر،بالغ بر یک میلیون حافظ قرآن در کشور وجود دارد.

 

وی با بیان این نکته که امروزه دنیای غرب به دنبال بی محتوا کردن عزاداری های اهل بیت و همچنین قرآن کریم است،اظهار داشت:باید به شعائر اسلامی با تمام توان توجه شود.

 

نماینده مقام معظم رهبری در سپاه محمدرسول الله در ادامه صحبتهایش از قرآن به عنوان شفای هر درد یاد کرد وگفت: باید برای علاج همه دردهای جسمانی و روحی خویش،از این کتاب عظیم بهره مند گردیم.

 

حجت الاسلام گواهی با اشاره به این که باید بیشتر از این ها به مسایل فرهنگی در کشور توجه شود،عنوان داشت:بارها مقام معظم رهبری درسخنانشان به شبیخون فرهنگی،تهاجم فرهنگی وناتوی فرهنگی اشاره نموده اند که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفته است.

 

وی با بیان این که ایران کشوری متعلق به رسول الله و قرآن است،بیان کرد:چرا در چنین کشوری،ما در مسایل فرهنگی باید لنگ بزنیم؟

 

نماینده مقام معظم رهبری در سپاه محمدرسول الله از فضاهای مجازی به عنوان دزدان امور فرهنگی یاد کرد و گفت: افراد وخانواده ها وخصوصا نسل جوان باید توجه کافی داشته باشند که فریفته دشمنان قسم خورده این مرز وبوم نشوند.

 

حجت الاسلام گواهی درادامه صحبت هایش به بحث فتنه به عنوان یکی از تاکیدات رهبری در سال88 اشاره کرد و گفت: لازم به ذکر است که این روزها نیز ایشان درصحبتهایشان،بحث نفوذ را مطرح نموده اند.

 

وی ادامه داد:در قرآن کریم بالغ بر یک هزار و 509آیه قرآنی تاکید بر اصل دشمن شناسی دارند که نباید از آن غافل شد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در سپاه محمدرسول الله از مساله وجود امنیت در کشور به عنوان یک نعمت یاد کرد وگفت:امروزه کشور ایران به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان امنیت محسوب می شود.

 

حجت الاسلام گواهی با اشاره به این مطلب که دورترین نقطه کشور،امن ترین نقطه محسوب می شود،تصریح کرد:وجود امنیت کشور را مدیون وجود مقام معظم رهبری هستیم.

 

وی با بیان اینکه برادران اهل سنت،حافظان نوار مرکزی کشورمحسوب می شوند،گفت:خوشبختانه هیچ اختلاف ومشکلی بین اهل سنت و شیعه وجود ندارد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در سپاه محمدرسول الله در پایان گفت:بنا به تاکیدات مقام عظمای ولایت،مسلمانان شیعه و اهل سنت باید با حفظ وحدت و انسجام،در راه اعتلای اسلام و انقلاب بکوشند و هیچ بهانه ای به دست دشمن ندهند.



منبع: خاورستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها