کد خبر: ۳۵۳۲۱۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۱۱ آذر ۱۳۹۴
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: سپاه آماده جابجایی زوار است.

به گزارش پایگاه 598، سردار سید صادق حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: سپاه از روزهای گذشته و در آستانه اربعین حسینی با استقرار نیروهای خود در مرز کار پذیرایی، اسکان و انتقال و ... زوار را بر عهده گرفته است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: در حال حاضر که کار بازگشت زوار نیز آغاز شده سپاه همچنان پای کار است و آماده جابجایی زوار است و در این راستا مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: 700 دستگاه اتوبوس بین شهری توسط شرکت جوان سیر ایثار وابسته به سپاه زائرانی که قصد ورود به کشور را دارند از مرز به پایانه، ایلام و شهرها و استان‌های نزدیک منتقل می‌کنند.

این فرمانده ارشد نظامی اضافه کرد: افزون بر این، 300 دستگاه تریلی و کامیون با قابلیت حمل افراد متعلق به این دستگاه نظامی نیز برای حمل و نقل زائران در پایانه مرزی به توقفگاه‌ها و پارکینگ‌های شهر مهران استقرار یافته است.

حسینی تصریح کرد: کار پذیرایی، تامین غذا، آب و اسکان موقت زوار نیز در کنار فعالیت‌های فرهنگی همچنان در مرز مهران توسط سپاه استمرار دارد و افزون بر این با  استقرار چهار فروند بالگرد کار امداد و نجات در مهران نیز انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت : سپاه به کمک نیروهای انتظامی در امر روان‌سازی ترافیک مرز مهران نیز ورود کرده و در مجموع هرجا کار و نیازمندی وجود داشته باشد نیروهای سپاه و بسیج جهادی‌وار وارد عرصه می‌شوند.

وی ادامه داد: حرکت جهادی نیروهای سپاه و بسیج در پذیرایی و خدمت به زوار امام حسین (ع) یکی از وظایفی بوده که سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با افتخار در حال انجام آن است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها