کد خبر: ۳۵۲۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۲۵ دی ۱۳۹۰
انتشارات دانشگاه اديان و مذاهب با بيش از 200 عنوان کتاب در قالب دين پژوهي و عرفان شناسي، حضوري چشمگير در دومين نمايشگاه کتاب حوزه داشته است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، غرفه انتشارات دانشگاه اديان و مذاهب با عرضه بيش از 200 عنوان کتاب در موضوعات مختلف دين پژوهي و عرفان شناسي، پاسخي مناسب به نياز مخاطبان در اين زمينه داده است.

بررسي و نقش اديان ابراهيمي و نيز شناخت عرفان‌هاي موجود در ميان مذاهب مختلف، موضوع بسياري از آثار منتشر شده توسط اين دانشگاه را تشکيل مي‌دهد.

از جمله آثاري که چاپ نخست آنها توسط غرفه انتشارات دانشگاه اديان و مذاهب در اين نمايشگاه عرضه شده اند مي‌توان به دين و معناي زندگي در فلسفه، ريشه‌هاي الهيات مسيحي و فلسفه آواي کليسا اشاره کرد.

يکي از آثار مورد توجه بازديدکنندگان اين غرفه، فرهنگ اديان جهان و نيز جستارهايي در فناوري رسانه است که مولف به طور مفصل و پژوهشي، مسائل موجود در اين حوزه‌ها را مورد واکاوي قرار داده است.

* عرضه چاپ نفيس منتهي الامال توسط انتشارات جلوه کمال

انتشارات جلوه کمال با بيش از 35 عنوان کتاب غرفه‌اي را در دومين نمايشگاه کتاب حوزه در اختيار دارد.

موضوع اصلي کتاب‌هاي چاپ شده توسط اين انتشارات، تاريخ و مذهب بوده و در اين زمينه نسبت به عرضه آثاري چون زندگي بهتر، توليد ثروت، منازل الآخرة شيخ عباس قمي و زادالمعاد کرده است.

از آثار فاخر و ارزشمند چاپ شده توسط انتشارات جلوه کمال مي‌توان به نسخه نفيس و چهار جلدي منتهي الامال شيخ عباس قمي اشاره کرد که براي نخستين بار توسط اين ناشر در اختيار علاقمندان قرار گرفته است.، کيفيت بالاي چاپ و صحافي، استفاده از کاغذ مرغوب و توجه به اعراب گذاري صحيح از نکاتي است که در چاپ اين نسخه ارزشمند مورد توجه قرار گرفته است.

* عرضه مجموعه 14 جلدي زندگاني ائمه اطهار‌(ع)

انتشارات امام عصر(عج) با ارائه بيش از 180 اثر، در دومين نمايشگاه کتاب تخصصي حوزه حضوري فعال دارد.

تاريخ و ادبيات عرب، موضوع بيشتر کتاب‌هاي عرضه شده توسط اين ناشر است ضمن اين که حدود 30 عنوان از کتاب‌هاي موجود در غرفه اين انتشارات براي نخستين بار در اختيار علاقمندان قرار مي‌گيرد.

توحيد شيخ صدوق، معجم مفهرس و اعراب و نيز پنج عنوان کتاب مهدوي از جمله آثاري است که بازديدکنندگان مي‌توانند در غرفه انتشارات امام عصر(عج) نسبت به تهيه آنها اقدام کنند.

يکي از آثار ارزشمند منتشر شده توسط اين انتشارات، مجموعه 14 جلدي از زندگاني 14 معصوم(ع) است که در قالب مجموعه‌اي نفيس به زيور طبع آراسته شده و به طور مفصل و موضوعي، حوادث زندگي ائمه اطهار(ع) را مورد واکاوي و بررسي قرار داده است.

* عرضه 200 عنوان کتاب توسط انتشارات دارالفکر

غرفه انتشارات دارالفکر با بيش از 200 عنوان کتاب، پذيراي طلاب و روحانيون و ساير علاقمندان به کتاب‌هاي مذهبي است.

سنن النبي، منطق به زبان ساده، اخلاق در قرآن و عاشورا نگاران از جمله عناويني هستند که نخستين چاپ آنها در اين نمايشگاه توسط انتشارات دارالفکر عرضه شده است.

يکي از کتاب‌هاي مفيد و ارزشمند چاپ شده توسط اين انتشارات، تلخيصي از کتاب «بداية الحکمه» علامه طباطبايي است که به صورت 201 پرسش و پاسخ و به زباني ساده در اختيار عموم مردم به ويژه جوانان قرار گرفته است.

* حضور انتشارات اميرکبير با 460 عنوان کتاب در نمايشگاه کتاب حوزه

انتشارات اميرکبير در دومين نمايشگاه کتاب حوزه حضور فعال و چشمگير داشته و بيش از 460 عنوان کتاب را در اختيار علاقمندان قرار داده است.

فلسفه، ادبيات، تاريخ و دين از موضوعات کتاب‌هاي عرضه شده توسط انتشارات اميرکبير در دومين نمايشگاه کتاب حوزه است که شامل آثاري چون تجددشناسي، ذخيره خوارزمشاهي، کشف الاسرار در 11 جلد و نيز آثاري در موضوعات ديني مانند تاريخ تمدن اسلام، اعلام قرآن و تاريخ قرآن است.

مقامات حريري، فرهنگ احاديث و گنجينه اخلاق از ديگر آثار با موضوعات مذهبي هستند که انتشارات اميرکبير در اين نمايشگاه عرضه کرده است ضمن اينکه علاقمندان مي‌توانند در اين غرفه نسبت به تهيه بيش از 25 عنوان از رمان‌هايي که در چهل سال گذشته امکان چاپ آنها فراهم نشده بود نيز اقدام کنند.

بر اساس اعلام ستاد خبري نمايشگاه‌، مسئول نمايشگاه‌هاي استاني انتشارات اميرکبير در اين غرفه اظهار کرد: هدف از شرکت در اين نمايشگاه، عرضه گلچيني از بهترين آثار چاپ شده توسط انتشارات اميرکبير بوده و بسياري از نمايشگاه‌ها به دليل کيفيت بالاي کتاب‌هاي چاپ شده توسط اين انتشارات، خواهان حضور ما هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها