کد خبر: ۳۵۲۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۲۵ دی ۱۳۹۰
رستم قاسمی وزیر نفت با صدور حکمی رئیس دانشکده نفت تهران را به عنوان معاون جدید توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت منصوب کرد.
به گزارش مهر، رستم قاسمی وزیر نفت امروز یکشنبه 25 دی ماه با صدور حکمی ضمن برکناری چهارمین مدیر منصوبه سیدمسعود میرکاظمی در صنعت نفت، معاون جدید توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت را منصوب کرد.
بر این اساس، امروز کریم سلحشور رئیس دانشکده نفت تهران به عنوان معاون جدید توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت جایگزین علیرضا میر محمد صادقی شده است.
 
سلحشور استاد دانشگاه صنعت نفت اهواز است که تاکنون به عنوان مدیر گروه مهندسی اتوماسیون و ابزار دقیق، ریاست دانشکده نفت اهواز، ریاست دانشکده نفت تهران و مسئولیت مرکز مدیریت و راهبری پژوهش، فنآوری و نوآوری دانشگاه صنعت نفت سابقه فعالیت در صنعت نفت را داشته است.
 
این در حالی است که پیشتر پیام بطحایی مدیر سابق مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت، حسین پرسان فومنی مدیر کل سابق روابط عمومی وزارت نفت و اسرافیل پور رستمی مدیرعامل سابق شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران به نوعی برکنار و یا استعفا داده بودند.
 
علیرضا میرمحمد صادقی معاون سابق منابع انسانی وزیر نفت در اسفند سال 88 با حکم سید مسعود میرکاظمی و به دنبال بیماری مرحوم بخشیان عهده دار سمت معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت شده بود.
 
در حال حاضر مراسم تودیع و معارفه میرمحمد صادقی و سلحشور با حضور وزیر نفت و برخی از معاونان و مدیران ارشد صنعت نفت در وزارت نفت در حال برگزاری است.
 
گفته می شود به زودی وزیر نفت با صدور احکام جداگانه ای دو نفر از معاونان اصلی وزارت نفت را تغییر خواهد داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها