کد خبر: ۳۵۱۶۴۹
زمان انتشار: ۰۰:۵۰     ۰۲ آذر ۱۳۹۴
رئیس پلیس راه استان همدان از آتش‌سوزی خودروی پژو در جاده جورقان ـ همدان بر اثر سوختگیری غیرمجاز خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، مهدی شاکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی پژو در همدان خبر داد و اظهار کرد: این حادثه ساعت 18:30 در مسیر میدان فرودگاه - جورقان رخ داد که خودروی پژو در آتش سوخت.

وی با بیان اینکه این خودرو دارای مخزن LPG بوده و به صورت غیرمجاز سوختگیری می‌شد، افزود: نشت سوخت به داخل خودرو و نیز استعمال سیگار سرنشینان این خودرو باعث ایجاد حادثه می‌شود و ناگهان خودرو در آتش می‌سوزد.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه چهار سرنشین این خودرو به محض مشاهده آتش به بیرون رفته و خودرو در آتش می‌سوزد، تصریح کرد: به دلیل این وضعیت نیم ساعت ترافیک سنگین در میدان فرودگاه ایجاد شد.

وی با اشاره به اربعین حسینی از آمادگی پلیس راه استان در کنترل جاده‌ها خبر داد و گقت: تعداد قابل توجهی نیروهای کمکی از تهران به استان اعزام شده است.

شاکری با اشاره به اینکه 12 تیم کمکی نیز از استان اصفهان به منظور کنترل عبور و مرور به استان منتقل می‌شود، بیان کرد: از پنجم آذر پلیس راه استان با آمادگی صددرصد به کنترل مسیر خواهد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه 12 تیم ستادی نیروی انتظامی آماده کمک‌رسانی هستند، گفت: در هشت نقطه استان ایستگاه‌های تجمعی جانمایی شده و با همکاری هلال‌احمر، اورژانس، اوقاف، بخشداری و انتظامی طی ایام اربعین حسینی ارائه خدمات خواهد کرد.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه زائرین در این ایستگاه‌ها توقف می‌کنند و به استراحت خواهند پرداخت، افزود: متاسفانه سال گذشته 26 نفر به دلیل عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کشته شدند که امیدواریم امسال با تدابیر که در نظر گرفته شده شاهد چنین حوادثی نباشیم.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی اداره هواشناسی این است که در ایام اربعین حسینی با برودت هوا مواجه خواهیم شد، خاطرنشان کرد: زائرین اربعین حسینی لباس گرم و تجهیزات لازم را با خود به همراه داشته باشند.

شاکری با بیان اینکه اجازه تردد تاکسی‌های ون در جاده‌ها داده نخواهد شد، از زائرین خواست تا از وسایل نقلیه مسافربری در جاده‌ها استفاده کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها