کد خبر: ۳۵۱۴۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۳۰ آبان ۱۳۹۴
فرشاد پیوس:
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم امروز بازی خوبی از خود ارائه داد، گفت: پرسپولیس امروز بدشانس بود و نتوانست موقعیت های فراوانش را به گل تبدلیل کند.
به گزارش پایگاه 598، فرشاد پیوس در حاشیه دیدار پرسپولیس و استقلال اهواز با بیان این مطلب افزود: شاهد یک بازی زیبا و جذاب بودیم و پرسپولیس در طول ۹۰ دقیقه همه کار کرد اما متاسفانه بدشانس بود و نتوانست موقعیت های زیادی را که به وجود آورده بود به گل تبدیل کند.

وی تاکید کرد: پرسپولس اگر این روند را ادامه بدهد مطمئنا خیلی زود به بالای جدول خواهد رسید.

پیوس در ادامه خاطرنشان کرد: امروز طارمی می توانست آقای گل لیگ شود و اگر شانس با او یار بود می توانست همین امروز آقای گلی خود را به ثبت برساند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طارمی بدشانس بود یا بی دقت، گفت: به اعتقاد من درازه‌بان استقلال اهواز عملکرد قابل قبولی داشت و توانست بارها مهاجمان پرسپولیس را ناکام بگذارد.

پیوس در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در نیم فصل به یک یا دو مهاجم نیاز دارد، گفت:  من فکر می کنم مهاجمانی که الان پرسپولیس در اختیار دارند کاملا حرفه‌ای هستند و گل های زیادی برای پرسپولیس زده‌اند اما باید بپذیریم که امروز بهترین روز دروازه‌بان استقلال اهواز بود.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در پایان فصل آقای گل لیگ از پرسپولیس باشد و طارمی بتواند به این افتخار دست پیدا کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها