کد خبر: ۳۵۰۷۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۲۶ آبان ۱۳۹۴
تیم ملی ایران در بازی برابر گوام کار سختی برای پیاده کردن برنامه های تاکتیکی نداشت و در نهایت توانست هم بازی را با نتیجه خوبی پشت سر بگذارد و هم برنامه های تمرین شده خود را به خوبی در میدان پیاده کند.
به گزارش پایگاه 598، ایرانی ها که تا قبل از ده نفره شدن در این بازی هر کاری خواستند کردند در مقابل حریف در تمام آیتم ها به صورت غیرقابل مقایسه ای برتر بودند و تنها در خطا این گوام بود که توانست برتر از تیم ملی ایران ظاهر شد.

میزان مالکیت توپ در این بازی کاملا از آن ایران بود. تیم ملی کشورمان در این بازی 61 درصد مالکیت توپ را در مقابل 39 درصد گوامی ها در اختیار داشت.

در شوت های داخل چهارچوب ایرانی ها توانستند 5 بار ضربات خود را به دروازه گوامی ها زدند و در مقابل گوامی ها تنها 1 بار توانستند این کار را انجام دهند.

ایران 9 شوت خارج از چهارچوب نیز روانه دروازه حریف کرد، این اتفاق در حالی افتاد که گوام تنها 1 بار شوت خود را روانه دروازه ایران کرد که راهی به دروازه نیافت.

ایران 4 بار توانست به کرنر برسد و ضربات خود را روی دروازه حریف ارسال کند و در مقابل گوام فقط یک ضربه کرنر به دست آورد.

مهاجمان تیم ملی در این بازی 4 بار در تله آفساید گیر کردند و این اتفاق برای گوامی ها دو بار اتفاق افتاد.

تنها آیتمی که گوامی ها در آن برتر از تیم ملی بودند خطا بود که ایرانی ها 7 بار اقدام به خطا کردند و گوامی ها نیز 11 بار ایرانی ها را متوقف کردند. خطاهایی که برای دو تیم تلفاتی در پی داشت.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها