کد خبر: ۳۵۰۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۲ دی ۱۳۹۰
رئيس ستاد عمره دانشگاهيان کشور:
رئيس ستاد عمره دانشگاهيان کشور گفت: امسال 31 هزار دانشگاهی در قالب 250 کاروان به حج عمره اعزام می‌شوند.
حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در کرمان، در حاشیه همایش دانشگاهیان عمره گذار استان کرمان، با اشاره به اینکه امسال 31 هزار دانشگاهی در قالب 250 کاروان به حج عمره اعزام می‌شوند، اظهار داشت: این 31 هزار نفر اعم از استاد و دانشجو از دانشگاه های دولتی، پیام نور، آزاد و غیر انتفاعی هستند.
 
وی افزود: از این تعداد 17 هزار نفر دانشجوی متاهل و 14 هزار نفر دانشجوی مجرد و بقیه اساتید هستند که از 13ایستگاه پروازی در 13 استان اعزام می شوند.
 
رئيس ستاد عمره دانشگاهيان کشور با اشاره به زمان اعزام دانشگاهیان به حج عمره گفت: زمان اعزام 8 بهمن ماه سال جاری بود که به دلیل امتحانات دانشجویان و آزمون کارشناسی ارشد به تعویق افتاد و زمان دقیق آن در هفته آینده اعلام می شود.
 
فقیهی با اشاره به اعزام 5000 نفر از دانشگاهیان به عتبات عالیات گفت: این طرح از یک سال پیش شروع شده و مرحله دوم آن از 5 بهمن ماه سال جاری آغاز و 5000 دانشگاهی اعزام می شوند.
 
وی تصریح کرد: این افراد شامل دانشجویان پسر، دانشجویان متاهل، اساتید و کارمندان هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
یکی از معضلات حج سهمیه هایی است که در نظر گرفته شده، به نظر من اگه سهمیه دانش آموزی و دانش جویی و از همه مهمتر سهمیه ادارات دولتی را قطع کنند و بر اساس ثبت نام حج را ببرند خیلی از صف ها کاهش می یابد...
واقعا انصاف نیست برخی ده سال در نوبت باشند و برخی چون سهمیه دولتی دارند یا دانشجو هستند با یک قرعه کشی ساده برند حج
اینهایی که در خبرگزاری ها کار می کنند ای کاش این مساله را دنبال کنند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها