کد خبر: ۳۵۰۰۶۸
زمان انتشار: ۱۷:۲۶     ۲۱ آبان ۱۳۹۴
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: عملکرد بازیکنان ایران در دیدار با ترکمنستان قابل تقدیر است و موقعیت‌های خوبی داشتند/ تیم گوام به دنبال این است تا شکست دور رفت را جبران کند/ بازی با گوام بسیار سخت است
به گزارش پایگاه 598، علی کفاشیان پس از پیروزی تیم ملی برابر ترکمنستان در جمع خبرنگاران درباره وضعیت ملی‌پوشانی که نتوانستند ویزا تهیه کنند، گفت: همان طور که خودتان می‌دانید برخی از بازیکنان نتوانستند ویزا تهیه کنند. امیدوارم که بتوانیم آن‌ها را با خودمان به گوام ببریم هرچند که کار سخت است.

علی کفاشیان، در حاشیه دیدار ایران و ترکمنستان گفت:‌ بچه‌ها فرصت خوبی داشتند. به این پیروزی نیاز داشتیم. الان هم فقط باید به گوام فکر کنم.

وی درباره دیدار ایران مقابل گوام گفت: بازی سختی است چرا که گوامی‌ها می‌خواهند نتیجه را جبران کنند. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید و ما بتوانیم ببریم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره پیگیری حقوقی فدراسیون فوتبال ایران در این ماجرا بیان کرد: ما شکایت خود را ارائه داده‌ایم اما نمی‌دانم نتیجه‌اش چه خواهد شد.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا غیبت چند بازیکن جای نگرانی را برای تیم ملی ایجاد می‌کند یا نه اظهار کرد: به هر حال ما باید به بازیکنان جوان‌مان فرصت دهیم تا خودشان را نشان دهند. من مطمئنم که آن‌ها می‌توانند برابر گوام موفق شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حضور علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در ورزشگاه آزادی و اینکه حضور در ورزشگاه نشانه آشتی او با کی‌روش است، تأکید کرد: مشکلی بین این دو نفر وجود ندارد و با هم آشتی هستند.

رییس فدراسیون فوتبال ایران در پایان و در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره کی‌روش و اینکه که او گفته بدون اجازه کفاشیان صحبت نمی‌کند گفت: کی‌روش می‌تواند در مسائل و حیطه کاری خودش مصاحبه و صحبت کند و هیچ مشکلی ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها