کد خبر: ۳۴۹۹۹۷
زمان انتشار: ۲۱:۵۰     ۲۱ آبان ۱۳۹۴
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: «همیشه وقتی به فصل نقل و انتقالات نزدیک می شویم این اتفاقات می افتد ولی من می‌خواهم در سپاهان بمانم.»
به گزارش پایگاه 598، محمدرضا خلعتبری بازیکنی که روزگاری برای تیم ملی هم به میدان می رفت اما به دلایلی که شاید برخی در جریانش باشند اکنون دیگر جزو مدعوین نیست، هنوز نیم فصل نرسیده شایعه حضورش در تیم‌های پایتخت به گوش می رسد.

 

گفته می‌شود با این بازیکن مذاکراتی هم شده است. یعنی هم استقلالی‌ها برای خلعتبری تور پهن کرده‌اند و هم پرسپولیسی‌ها. باید دید که سرنوشت این بازیکن درحالی که مذاکرات را تکذیب کرده چه می شود.

 

اظهارات خلعتبری را در ادامه می خوانید:

 

* صحبت از رفتن تو به استقلال و پرسپولیس است. این خبرها را شنیدی؟

- بله، هر روز از این خبرها به گوشم می‌رسد. حتی برخی هواداران سپاهان هم درباره جدایی ام سوال می‌کنند. همیشه وقتی به فصل نقل و انتقالات نزدیک می شویم این اتفاقات می افتد.

 

* تیم‌هایی که با تو مذاکره کرده‌اند را تایید می‌کنی؟

- نه،‌ اینها همه حرفند. من نه با استقلال مذاکره کرده‌ام و نه پرسپولیس. نمی‌دانم چرا در رسانه‌ها از این خبرها می‌سازند. من می‌خواهم در سپاهان بمانم.

 

* شاید شایعه نارضایتی تو از وضعیت سپاهان باعث انتشار چنین خبرهایی شده است.

- من از شرایط سپاهان ناراضی نیستم و می‌خواهم بگویم که کاملا راضی‌ام و اینجا احساس آرامش می‌کنم. چه دلیلی دارد که من از سپاهان جدا شوم.

 

* می‌گویند با سرمربی جدید مشکل و اختلاف داری؟!

- نه، اینطور نیست. این هم شایعه‌ای بوده که مطرح شده است. وقتی هنوز سرمربی انتخاب نشده چرا باید من اختلافی داشته باشم. ضمن اینکه در این فصل من خیلی آرام و بی حاشیه به کارم ادامه دادم.

 

* اگر استقلال و پرسپولیس تو را بخواهند به این تیم ها می روی؟

- ببینید هنوز که فصل نقل و انتقالات نشده و از طرفی من با سپاهان قرارداد دارم و همان طور که گفتم از وضعیتی که هست راضی‌ام. مشکلی نیست.

 

* درباره تیم ملی همچنان سیاست سکوت را دنبال می کنی؟

- بله، من در این باره هیچ حرفی ندارم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.

 

* آینده سپاهان را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

- تا جایی که می‌دانم سر نخواستنم دعواست و این محبت دوستان در رسانه‌هاست که برای من پیشنهادهای زیادی مطرح می‌کنند. از دوشنبه تمرینات مان آغاز شده است و خودمان را برای شروع دوباره لیگ آماده می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم با عملکرد خوب و کسب نتایج مناسب جایگاه‌مان را در جدول ارتقا ببخشیم. البته در زمینه تعداد بازیکن کم و کاستی داریم که باید با همین وضعیت تا نیم فصل ادامه بدهیم. با اضافه شدن نفرات مورد نظر در نیم فصل دوم مشکلات مان کمتر می‌شود.

 

* فکر نمی‌کنی تاخیر در انتخاب سرمربی مشکلاتی برای سپاهان ایجاد کند؟

- امیدوارم که نکند. باشگاه هم در تلاش است و ظاهرا مشکلاتی به وجود آمده که به زودی از بین می رود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها