کد خبر: ۳۴۹۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۲۲ دی ۱۳۹۰
اعضاي حقوقي انتخاب شده در مجمع بانک صادرات عبارتند از : 1- دولت جمهوري اسلامي ايران 2- شرکت سرمايه گذاري سهام عدالت استان بوشهر 3- شرکت سرمايه گذاري سهام عدالت استان خراسان شمالي 4- صندوق بازنشستگي کارکنان بانک ها 5- شرکت توسعه سرمايه گذاري سبا
مجامع عمومي فوق‌العاده و عادي به طور فوق‌العاده اين بانک به منظور انتخاب اعضاء هیات مدیره و اصلاح اساسنامه بانک صادرات ایران در تاريخ 22 دي ماه سالجاري با حضور 95 درصد از سهامداران در باشگاه حسين آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، در مجمع عمومي فوق‌‌ العاده که به منظور اصلاح اساسنامه بانک برگزار گرديد تغييراتي در مفاد اساسنامه فعلي بانک صادرات ايران ايجاد و با نمونه اساسنامه تهيه شده توسط بانک مرکزي ج.ا.ا و سازمان بورس اوراق بهادار براي شرکت‌هاي پذيرفته شده در بورس انطباق داده شد.

همچنين در مجمع عمومي عادي به طور فوق‌العاده با توجه به اتمام دوره دوساله اعضاي هيات مديره قبلي، اعضای هيات مديره جديد بانک انتخاب شدند. اعضاي حقوقي انتخاب شده در مجمع مذکور عبارتند از : 1- دولت جمهوري اسلامي ايران 2- شرکت سرمايه گذاري سهام عدالت استان بوشهر 3- شرکت سرمايه گذاري سهام عدالت استان خراسان شمالي 4- صندوق بازنشستگي کارکنان بانکها 5- شرکت توسعه سرمايه گذاري سبا




رئیس اداره کل سهامداران بانک صادرات در آستانه برگزاری مجامع این بانک اعلام کرد: صورت‌هاي مالي تنظيم شده و عملکرد 9 ماهه اول سالجاري حاکي از تحقق اهداف و EPS پيش‌بيني شده بانک صادرات است...

ايرج هاشمي رئيس اداره کل سهامداران بانک صادرات در رابطه با EPS بانک گفت:  با گذشت 9 ماه از سال ، صورت‌هاي مالي تنظيم شده حاکي از تحقق اهداف و EPS پيش بيني شده است.

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، درسالجاري اداره کل سهامداران اين بانک به منظور تسريع در امور سهامداران، بسترسازي مقدماتي همانند ايجاد قراردادهاي آتي، امکان سنجي و بررسي طرح تسهيلات اعتباري فعالان بازار سرمايه  را مورد توجه قرار داده  و پروژه معاملات سهام اينترنت  (On Line trading) جهت خريد و فروش آني سهام در شعب منتخب بانک فعال شده است.

وي در رابطه با برنامه‌هاي آتي بانک در حوزه سهامداران اظهار داشت: ايجاد امکان خريد وفروش تامين سهام (هجينگ)، با هدف کنترل لحظه‌اي ارزش سهام و استفاده بهينه از منابع انساني خبره بازار سرمايه  و راه‌اندازي خط رويترز جهت کسب اطلاعات لازم براي ايجاد واحدهاي Dealing و ايجاد مقدمات و بسترسازي لازم به منظور در اختيار گرفتن ابزارهاي نوين مالي و بازار گرداني جهت تسهيل جريان معاملات سهام و آمادگي براي مقابله با ريسک ناشي از نوسانات و تغييرات قيمت سهام، عمده برنامه‌هاي آتي اداره کل سهامداران بانک صادرات ايران است.

آقاي هاشمي با اشاره به برگزاري مجامع بانک درتاريخ 22 دي ماه سالجاري، در رابطه با متوقف شدن نماد بانک در بورس اظهار داشت: به دليل تصويب افزايش سرمايه بانک توسط هيات مديره از محل سود انباشته به ميزان 6/13 درصد  و نيز با توجه به رعايت قانون تجارت و مقررات سازمان بورس واوراق بهادار، انجام مراحل قانوني جهت ثبت افزايش سرمايه فوق و به دليل برگزاري مجامع عمومي عادي به طور فوق‌العاده و مجمع عمومي فوق‌العاده در تاريخ 22 دي ماه سالجاري، نماد بانک صادرات در طي اين چند روز بسته خواهد بود.

لازم به ذکر است که در سال های گذشته نیز بانک صادرات به خاطر سودآوری مناسب خود، افزایش سرمایه بانک را در مجمع عمومی بانک به تصویب رساند که با استقبال سهامداران و رضایت قابل توجه آنها همراه شد.



مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صادرات ایران در مجمع عمومی فوق العاده بانک از تلاش کارکنان این بانک به دلیل تحقق EPS قدردانی کرد

بانک صادرات ایران تا پایان آذر ماه سال جاری توانسته است بخش عمده ای از EPS پیش بینی شده سال 1390 را تحقق بخشد.

مهندس پيشرو مديرعامل اين بانک ضمن ابراز تشکر و قدرداني از تلاش و کوشش کارکنان صديق و ساعي بانک صادرات ايران گفت: علي رغم مشکلات حادث شده در سال اخير بانک داراي پتانسيل هاي بالقوه فراوان بوده که بي شک يکي از آنها نيروهاي متعهد، کوشا، جوان و داراي رتبه هاي علمي بالا در سراسر کشور مي باشد و اين جمله که پرسنل ما مهم ترين دارايي هاي ما مي باشند فراتر از يک شعار و به عنوان يک باور قبلي سرلوحه کار مديران ارشد بانک بوده و خواهد بود.

وي افزود : تلاش هاي همکاران من در سطح شبکه بانک صادرات ايران در سال جاري منجر به تحقق 78.4 درصد از eps برنامه ريزي شده بانک در 9 ماهه ابتدايي سال جاري گرديده است. لازم به ذکر است علي رغم تحريم هاي صورت گرفته ميزان تحقق eps توسط شعب خارج از کشور در 9 ماهه ابتدايي سال جاري بيشتر از برنامه تعيين شده مي باشد. اميد ما بر آن است که در ماههاي پاياني سال و در مجمع سال آتي شاهد تحقق eps بالاتري براي سهامداران محترم باشيم. مديرعامل بانک صادرات ايران خاطرنشان ساخت: به منظور بهبود نسبت کفايت سرمايه با توجه به صورتجلسه مجمع عمومي مورخ 28/4/89 سرمايه بانک در دو نوبت از رقم 1680 ميليارد تومان به رقم 2290 ميليارد  تومان افزايش يافته است.

مهندس پيشرو در پايان اظهار داشت: بانک صادرات ايران به عنوان بزرگترين بانک خصوصي کشور با توانمندي‌هايي نظير نيروي انساني کارآمد، بسترهاي الکترونيکي نوين و دراختيار داشتن گسترده‌ترين شبکه بانکي، درصدد است ميزان خدمات ارايه شده به مشتريان و سهامداران و همچنين توان خود در جذب منابع ، پرداخت تسهيلات را افزايش و ريسک‌هاي احتمالي را کاهش دهد و گام‌هاي موثرتري در مسير پيشرفت و آباداني کشور بردارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها