کد خبر: ۳۴۹۷۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۱۹ آبان ۱۳۹۴
عده ای از ملی پوشان در اردوی تیم ملی دروازه بان تیم نفت تهران را از تصمیمش برای پیوستن به پرسپولیس منصرف کرده اند.
به گزارش پایگاه 598، با توجه به اختلاف و مشکلاتی که بین علیرضا بیرانوند و علیرضا منصوریان به وجود آمده این دروازه بان ملی پوش ابراز تمایل کرده بود نیم فصل جدا شود چرا که وی پس از نیمکت نشین شدن در نفت تهران جایگاهش را در تیم ملی هم در خطر می بیند.

 

در حالی که او بارها استقلالی بودنش را اعلام کرده، در اردوی تیم ملی و در جمعی خصوصی از تمایلش برای پیوستن به پرسپولیس خبر داده و گفت که برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس هم به او چراغ سبز نشان داده اند.

 

بیرانوند این موضوع را با برخی ملی پوشان هم در میان گذاشته اما گویا چند نفر از قدیمی های تیم ملی از سر دلسوزی و نصیحت او را از حضور در پرسپولیس منصرف کرده و به بیرانوند گفته اند با وجود سوشا مکانی که ملی پوش است او نمی تواند در این تیم جایگاهش را پیدا کند و دوباره نیمکت نشین خواهد بود.

 

اما ظاهرا این کار او باعث تنش در اردوی تیم ملی شده و پس از اینکه سوشا از موضوع با خبر شده حسابی داغ کرده و سر میز غذاخوری حسابی از خجالت او درآمده است.

 

در هر صورت با دخالت بزرگترهای تیم ملی فعلا این قضیه با یک آشتی کنان فیصله پیدا کرده است ولی باید دید در نهایت تصمیم بیرانوند چه خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها