کد خبر: ۳۴۷۳۹
زمان انتشار: ۰۱:۳۹     ۲۱ دی ۱۳۹۰
رئيس فدراسيون در تازه ترين اظهارنظرش گفته به نفع فوتبال است که بماند اما ظاهرا يادش رفته دوره رياست 4 ساله فدراسيون کفاشيان يکي از تاريکترين و شايد مضحک ترين دوران فوتبال ايران است.چرا که حذف دردناک تيم ملي اميد از مسابقات مقدماتي المپيک تنها گاف دوره 4 ساله رياست شما نيست. اشتباهي بچگانه و نابخشودني از 2 اخطاره بودن يکي از بازيکنان تيم ملي اميد بود تا خيلي راحت روياهاي المپيک بر باد برود.تيمهاي ملي نوجوانان و جوانان به فاصله چند روز ناکامي را در آغوش کشيدند تا استعدادهاي فوتبال کشورمان در رده پايه پرپر شوند، در همين مسابقات بود که نام و شماره پيراهن بازيکنان تيم ملي جوانان با هم همخواني نداشت تا با چسبهاي پزشکي شماره ها به پيراهنها چسبانده شود و بازيکنان به ميدان رفتند تا موجب مضحکه‌ رقباي آسيايي شويم.
کاروان تيم ملي نونهالان  کشورمان به يکي از کشورهاي آسياي ميانه مي رود و عدم هماهنگي مسئولان باعث مي شود تا بازيکنان تيم ملي  به جاي هتل در پارک مستقر شوند و روي چمن بخوابند!آقاي رئيس کنار کشيدن شما از انتخابات مجمع کنفدراسيون فوتبال آسيا هم حيرت اهالي فوتبال را به همراه داشت. در حالي که کفاشيان اين شانس را داشت تا يکي از کرسي هاي مهم و تأثيرگذار AFC را تصاحب کند در آخرين لحظات به نفع علي سعيدلو که براي نايب رئيسي کانديدا شده بود از انتخابات کنار کشيد. مطابق انتظار سعيدلو در اين انتخابات قافيه را به رقيب پنالتي واگذار کرد و استراتژي غلط فدراسيون باعث شد علاوه بر ناکامي، فوتبال ايران پس از کناره گيري کفاشيان کرسي چند ساله اش را در کميته اجرايي AFC از دست بدهد.ماجراي قرارداد آماتوري که با علي دايي به عنوان سرمربي تيم ملي  منعقد کرديد،ناکامي تيم ملي در راه صعود به جام جهاني، ناکامي تيم ملي در جام ملتهاي آسيا، شاهد رد پاي سعيدلو در برکناري ناگهاني حسين شمس از تيم ملي فوتسال، کم شدن سهميه فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا و... نمونه هايي از ناکامي هاي شما در دوره تاريک 4 ساله تان است البته اگر حضور ذهني داشتيم قطعا اين ناکامي ها بيشتر از اين تعداد بود.
بله آقاي کفاشيان واقعا فکر کرديد به نفع فوتبال است که بمانيد؟! باور کنيد اگر يک نظرسنجي ساده در هر سايتي بگذاريد هيچ‌کس به جز خودتان رأي به ماندن در فوتبال نخواهيد داد بنابر اين به خواسته مردم و جامعه فوتبال احترام بگذاريد و از فوتبال برويد.مردم ديگر رغبتي به ادامه رياست شما ندارند. آنها نه کارنامه اين کفاشيان را موفق مي دانند و نه ديگر توان تحمل خنده هاي وي را دارند! چرا که باورعمومي درباره کفاشيان اين است که او مديري است که به  خشم مردم از ناکامي هايش مي خندد.بله آقاي کفاشيان به نفع فوتبال است که برويد و پشت سرتان را نيزنگاه هم نکنيد!
منبع: رسالت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۰
۰
ما هم درخواست داريم اين نفع را در جايي ديگر عرضه كنند . لطفا
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها