کد خبر: ۳۴۶۲۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۲۸ مهر ۱۳۹۴
دروازه بان پرسپولیس گفت: «خیلی دوست دارم مانند بازی در ملوان که هواداران را خوشحال می‌کردم در پرسپولیس هم به امید خدا و با حمایت هواداران، پرسپولیسی‌ها را با بازی خوبم خوشحال کنم.»
به گزارش پایگاه 598، سوشا مکانی باز هم به خاطر حواشی که به وجود آورد یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد و ایمان صادقی امروز سنگربان پرسپولیس در بازی مقابل سیاه‌جامگان خواهد بود.

 

دروازه‌بانی که سال گذشته درخشش بسیاری در ملوان داشت و امسال هم در سه بازی نخست دوران دروازه پرسپولیس ایستاد ولی آن طور که باید و شاید ظاهر نشد.

 

اظهارات صادقی را در ادامه می‌خوانید:

 

* آقای صادقی! آماده حضور درون دروازه برابر سیاه‌جامگان هستی؟

- با نظر کادر فنی و آقای برانکو اگر درون دروازه باشم با آمادگی کامل از دروازه پرسپولیس دفاع خواهم کرد.

 

* یعنی از سه بازی اول که انجام دادی بهتر خواهی بود؟

- در آن بازی‌ها شرایط سختی داشتم و تیم هم هماهنگی لازم را به دست نیاورده بود اما قول می‌دهم در این بازی کاری کنم که آن سه بازی اول فراموش شود.

 

* روحیه تیم برای بازی با سیاه جامگان چطور است؟

- روحیه تیم بسیار خوب است. البته ما تمام تلاش‌مان را انجام دادیم که آن بازی را ببریم و واقعا حیف شد که مساوی کردیم. ولی بازی به بازی انگیزه بچه‌ها بیشتر می‌شود و در دیدار‌های آینده قطعا با کسب امتیازهای بیشتر وضعیت روحی تیم هم بهتر خواهد شد. ما به خودمان قول دادیم حداقل یک جام را کسب کرده و آن را تقدیم به هادی نوروزی عزیز کنیم.

 

* برخی پیشکسوتان اعتقاد دارند نتایج این فصل به ویژه بردهایی که در آزادی به دست نمی‌آید باعث بروز مشکل شده نظر شما چیست؟

- درست است اما کسب این نتایج دلیل خاصی ندارد. درست است ما بازی‌های سختی در خارج از خانه را بردیم اما پرسپولیس همه جا هوادار دارد و در آزادی هم بیشتر ولی فکر می‌کنم هر چه تعداد هواداران بیشتر باشد امکان برد پرسپولیس هم بیشتر است. به طور کلی این مشکل خاصی نیست و در ادامه خواهید دید ما در آزادی چقدر برد خواهیم آورد.

 

* به غیر از بازی‌هایی که سوشا محروم شده و فرصت به تو رسیده آیا برای دروازه‌بان اول شدن تلاش می‌کنی؟

- من اول فصل هم که آمدم گفتم برای نیمکت‌نشینی در پرسپولیس به این تیم نیامده‌ام. از نظر شخصیتی هم نمی‌توانم روی نیمکت بمانم و خیلی دوست دارم مانند بازی در ملوان که هواداران را خوشحال می‌کردم در پرسپولیس هم به امید خدا و با حمایت هواداران، پرسپولیسی‌ها را با بازی خوبم خوشحال کنم. البته نام پرسپولیس بسیار بزرگ است و هوادارانش هم بسیار زیاد اما از ته دلم دوست دارم این کار را انجام بدهم.

 

* در گل‌هایی که خوردی البته خط دفاعی هم عملکرد ضعیفی داشت نگران این موضوع نیستی؟

- خوشبختانه نسبت به ابتدای فصل پرسپولیس در تمامی خطوط هماهنگ‌تر شده. در خط دفاعی هم ما مدافعان باتجربه و خوبی داریم که روی آنها می‌شود کاملا حساب باز کرد، البته الان اومانیا مصدوم است اما من مطمئن هستم بچه‌های ما می‌توانند جای خالی او را پر کنند.

 

* با چه کسی هم اتاق هستی؟

- با سوشا مکانی چون با او از همه بیشتر رفیق هستم.

 

* در پایان اگر صحبت خاصی داری بگو.

- به هواداران می‌گویم تا بدانند من با تعصب، تمام تلاشم را برای سنگربانی و دفاع از دروازه پرسپولیس به کار خواهم گرفت. از آقای قنبرپور که به لحاظ روحی – روانی با ما صحبت می‌کنند خیلی تشکر می‌کنم و البته از آقای پانادیچ که از او در این سن خیلی چیز‌ها یاد گرفتم.

منبع: روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها