کد خبر: ۳۴۶۱۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۲۷ مهر ۱۳۹۴
رئيس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران در گفتگو با «نسيم» گفت: در اين لايحه به نقش مردم، نيروهاي مسلح، نهادهاي امدادي اشاره‌اي نشده و اين گروه‌ها به طور كلي ناديده گرفته شده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، احمد صادقي رييس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران در گفت وگو با «نسيم» در شرح سرانجام لايحه مديريت بحران دولت افزود: در حال حاضر منتظر نظر كميسيون مشترك مجلس و دولت در اين رابطه هستيم.

 
وي ادامه داد: متاسفانه به دليل تعطيلات مجلس تاكنون در اين رابطه تصميم‌گيري نشده است، اين لايحه در مرحله نخست 14 ماده اي بود اما خود دولت در مرحله نهايي دو ماده از اين لايحه را حذف كرد.
 
صادقي ضمن انتقاد از لايحه پيشنهادي دولت براي مديريت بحران كشور تاكيد كرد: در لايحه فوق به نقش مردم، نيروهاي مسلح، نهادهاي امدادي اشاره اي نشده و در حقيقت نقش اين گروه ها به طور كلي ناديده گرفته شده است.
 
رييس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران مي گويد: با اين 12 ماده كه در لايحه دولت گنجانده شده است نمي توان نيازهاي مديريت بحران كشور را برآورده ساخت.
 
صادقي تصريح كرد:در لايحه فوق نظام يكپارچگي در مديريت بحران و عدم تمركز در هزينه ها ديده نشده است و اين مهم در حقيقت پاشنه آشيل اين لايحه محسوب مي شود.

وي در خاتمه خاطر نشان كرد: اميدوارم با ورود مجلس به اين موضوع شاهد اصلاح اين لايحه در راستاي منافع ملي كشور در زمان هاي بحراني باشيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها