کد خبر: ۳۴۶۰۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۲۷ مهر ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، باشگاه استقلال با انتشار مطلبی مصاحبه‌های روز یکشنبه برهانی را تکذیب کرد.

 

به گزارش سایت باشگاه استقلال، پیرو انتشار مصاحبه آرش برهانی در خبرگزاری فارس، تسنیم و مهر و همچنین سایت خبری تحلیلی کاپ به این وسیله طبق اعلام برهانی، این مصاحبه ها تکذیب می شود. آرش برهانی با اعلام این موضوع به سایت رسمی باشگاه استقلال تمامی مصاحبه های منتشر شده از قول خود را کذب دانست و اعلام کرد روز گذشته با رسانه های مذکور مصاحبه ای نداشته است.

 

همچنین سایت ورزش 3 روز گذشته (یکشنبه) در خبری بدون ذکر نام فرد مصاحبه شونده، مطلبی را به نقل از یکی از اعضای کادر فنی استقلال علیه برهانی  بیان کرده بود که این موضوع کاملا تکذیب می شود. روابط عمومی باشگاه استقلال در ابتدای فصل جهت ایجاد فضای سالم رسانه ای طی بیانیه ای از تمامی رسانه ها درخواست کرده بود از انتشار چنین اخباری خودداری کنند اما متاسفانه برخی از رسانه ها همچنان بر مواضع خود برای بر هم زدن این فضای رسانه ای تاکید دارند. باشگاه استقلال در صورت تکرار اخباری از این دست، حق پیگیری حقوقی ماجرا را برای خود محفوظ می داند.

 

این در حالی است که سایت باشگاه استقلال دقایقی بعد این مطلب را از روی سایت برداشته است. احتمالا تماس همکاران مطبوعاتی با این سایت منجر به برداشته شدن این مطلب شده است. 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها