کد خبر: ۳۴۵۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۲۰ دی ۱۳۹۰
شب قبل از انجام این انتقال ،پورحیدری و مظلومی مصرانه از مدیرعامل استقلال می خواهند که کرار را به هر تیمی بدهد غیر از شاهین زیرا آنها بر این نظر بودند که فیروز کریمی با استفاده از کرار در بازی فینال اعصاب جباری را بهم خواهد ریخت و آن بازی را به جنجال می کشاند.
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان،در حالی که مدیرعامل و سرمربی استقلال در ظاهر و در صفحات روزنامه ها رابطه خیلی خوبی با هم دارند و کمتر کسی از اختلافات زیرپوستی آنان می گوید و می شنود، اما در باطن آنها مشکلاتی با هم دارند ولی هردو نفر دوست ندارند که این مشکلات پنهان رسانه ای شوند.

بعد از آنکه آنها بر سر انتقال مجیدی به یک باشگاه قطری مشکل پیدا کردند و حتی مظلومی پس از آن انتقال روزه سکوت  گرفت تا مبادا علیه مدیریت صحبتی را نکند، داستان برگزاری بازی فینال جام حذفی در شهر aشیراز مطرح شد و به تصویب رسید؛ موضوعی که مورد تایید مظلومی نبود و حتی وی در محفلی با انتقاد از باشگاهش به دلیل پذیرش این مسئله گفته بود: چرا باید قید 30 میلیون طرفدارمان را بزنیم و بازی را در شهری که به بوشهر نزدیک است برگزار نماییم؟!

داستان اما به اینجا ختم نمی شد و انتقال جاسم کرار به باشگاه شاهین بوشهر نفت تازه ای بر روی این آتش ریخت و مظلومی به شدت از دست مدیریت باشگاه استقلال ناراحت شد، زیرا به زعم وی فتح الله زداه نمی بایست با انتقال این عراقی به رقیب استقلال در فینال جام حذفی موافقت می کرد.

در این باره حتی خبر رسید که شب قبل از انجام این انتقال ،پورحیدری و مظلومی مصرانه از مدیرعامل استقلال می خواهند که کرار را به هر تیمی بدهد غیر از شاهین زیرا آنها بر این نظر بودند که فیروز کریمی با استفاده از کرار در بازی فینال اعصاب جباری  را بهم خواهد ریخت و آن بازی را به جنجال می کشاند.

پس از طرح این موضوع، فتح الله زاده به مدیر فنی و سرمربی خود می گوید که شاهینی ها در فینال از کرار استفاده نخواهند کرد تا آنها کمی آرام شوند اما پس از مصاحبه های رییس هیات موسسین باشگاه جنوبی مبنی بر بازی کردن کراردر فینال، بار دیگر نارحتی مظلومی از مدیر خود شدت و حدت پیدا کرد، اما با این حال هنوز این چالش ها رسانه ای نشده است!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها