کد خبر: ۳۴۵۴۲۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۲۳ مهر ۱۳۹۴
بشار اسد ضمن دیدار با رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که ملت سوریه قدردان تلاش‌هایی که دوستان سوریه و در رأس آن ایران و روسیه می‌کنند، است.
به گزارش پایگاه 598، بشار اسد در این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌های ایران گفت: تلاش‌هایی که دوستان سوریه و در رأس آن ایران و روسیه می‌کنند، ملت سوریه قدردان آن است.

از دو هفته گذشته حملات هوایی روسیه با هماهنگی ایران و سوریه، علیه تروریست‌ها در خاک سوریه آغاز شده است. این حملات پس از تشکیل اتاق عملیات ایران،‌ روسیه، عراق و سوریه در بغداد آغاز شد.

به گزارش سانا، اسد با اشاره به تلاش‌ها برای حل سیاسی بحران سوریه نیز گفت: سوریه از ایده‌های ایران برای حل بحران و تلاش این کشور برای کمک به سوری‌ها در سرکوب کردن تروریسم جهت موفقیت مسیر سیاسی تشکر می‌کند.

در مقابل، بروجردی نیز با بیان اینکه «ایران علاقه‌مند است که روابط راهبردی با سوریه را بخصوص در حوزه مبارزه با تروریسم تقویت کند»، گفت: این همکاری امنیت ملی مشترک دو کشور را حفظ خواهد کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمیخته شدن خون ایرانی و سوری در خاک سوریه در مبارزه با تروریسم، نشان‌دهنده عمق روابط تاریخی ملت دو کشور و درست بودن این روابط است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۷ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴
۰
۴
اسد هر کاری بکنی دستت به خون هزاران سوری آلوده است چه در این دنیا .چه در اون دنیا یعنی در قیامت باید به دادگاه عدل الهی حساب پس بدهی که چرا بخاطر چند روز حکومت ننگین هزاران نفر مردم بیگناه را کشتی ؟ ولی فکر میکنم حساب (اسد) به روز قیامت نماند و مثل صدام و قذافی در این دنیا حساب بدهد...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴
حالا تو جزو کدوم دسته از گروههای تروریستی هستی که اینقدر داغ کردی بدبخت
جدیدترین اخبار پربازدید ها