کد خبر: ۳۴۵۱۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۲۲ مهر ۱۳۹۴
قائم مقام وزیر راه و شهر سازی گفت: در طرح مسکن مهر همه واحدهای ناتمام شامل افزایش پنج میلیونی وام مسکن مهر می شوند.
به گزارش پایگاه 598، آقای مهر آبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در حاشیه این مراسم با اشاره به مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار گفت: بر این اساس همه واحدهای ناتمام مسکن مهر شامل افزایش پنج میلیونی وام مسکن مهر از بیست و پنج به سی میلیون تومان شدند و بانک مسکن و سایر بانک های عامل موظفند به سرعت این تسهیلات را در اختیار سازندگان قرار دهند.
مجری طرح مسکن مهر گفت: از دو و سه دهم میلیون واحد مسکن کشور تا به حال ساخت یک میلیون و هشتصد و بیست و پنج هزار واحد تمام شده و از این تعداد یک میلیون و پانصد و هفتاد واحد واگذار شده است.
اقای مهر ابادی گفت: دویست و پنجاه هزار واحد دیگر هم آماده افتتاح است اما چون یکی از خدمات زیر بنایی آن شامل آب برق و یا گاز هنوز تامین نشده افتتاح نشده اند .
قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر خاطر نشان کرد: از چهار صد و هفتاد و پنج هزار واحد مسکن مهر نیمه کاره در کشور هم نیمی در مرحله نازک کاری هستند و سفت کاری نود و هفت هزار واحد هم تمام شده و یکصد و چهل هزار واحد باقیمانده هم در مرحله اسکلت سازی هستند.
آقای مهر ابادی گفت: امیدواریم تا پایان سال آینده همه واحدهای مسکن مهر ساخته شود اما تحویل آنها منوط به تامین خدمات زیر بنایی است .
سه هزار و پانصد و هفتاد و هفت واحد مسکن مهر امروز در قم افتتاح شد که با افتتاح این واحد ها، تعداد مسکن مهر تحویلی به متقاضیان در قم به چهل و یک هزار و ششصد و هفت واحد رسید .
تعداد کل مسکن مهر تعهد شده در استان قم چهل و شش هزار و پانصد و هفتاد واحد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها