به گزارش پایگاه 598، اکونومیک تایمز به نقل از منابع آگاه گزارش داده بود همکاری میان پژو و
تاتا موتورز ممکن است شامل ایجاد یک شرکت هندی تولیدکننده و توزیع کننده
خودروهای پژو در این کشور باشد.
این روزنامه بدون اشاره به زمان
بازگشت پژو سیتروئن نوشته بود: این دو شرکت ممکن است فناوری موتور و
پلتفرمهای خودرو را به اشتراگ بگذارند. اما یک سخنگوی پژو به رویترز اعلام
کرد تا کنون هیچ تصمیمی برای بازگشت فوری به هند گرفته نشده است. با اینهمه
وی خاطرنشان کرد پژو در سال ۲۰۱۴ یک تشکیلات مبتنی بر مناطق ایجاد کرد و
این حقیقت که "هند اقیانوسیه" یکی از این مناطق است، نشان دهنده اهمیت
بازار هند برای پژو است.
سخنگوی تاتا موتورز در واکنش به این گزارش
اعلام کرد با وجود اینکه این شرکت ابتکارهای متعددی را دنبال میکند اما در
حال حاضر خبر خاصی برای انتشار ندارد.
پژو در سال ۲۰۱۱ حدود دو دهه
پس از خروج از هند، برای ورود مجدد به این بازار برنامه ریزی کرد و در آن
زمان اعلام کرد حدود ۶۵۰ میلیون یورو (۷۳۰ میلیون دلار) برای ساخت یک
کارخانه جدید با ظرفیت تولید سالانه ۱۷۰ هزار دستگاه خودرو در غرب هند
هزینه خواهد کرد.
اما کندی اقتصاد اروپا که پژو را در اواخر سال
۲۰۱۲ به ورطه ورشکستگی کشاند، این شرکت را ناچار کرد برنامه بازگشت به هند
را مسکوت بگذارد.