کد خبر: ۳۴۰۹۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
۲۰۰ امین شماره از هفته نامه ۹ دی امروز شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ منتشر شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، تیتر یک این شماره با عنوان" رسوایی برجام" به انتقادات فنی و مستند کارشناسان نسبت به متن برجام پرداخته است. یادداشت اول این هفته به قلم حجت الاسلام رسایی با تیتر " جرم ۹ دی عبور از خط بنفش بود نه خط قرمز " به چهار بار توقیف و چهار بار تبرئه این هفته نامه می پردازد.

به دنبال انکار دولت یازدهم، هفته نامه ۹ دی "سند تخلف میلیاردی معاون اول رئیس جمهور" و محکومیت ایشان به بازگشت وجه و انفصال از خدمت را در صفحه گزارش آورده است.

۱۵ نکته راهبردی از ابعاد پروژه نفوذ از طریق برجام با تیتر" از مکدونالدیزه شدن فرهنگ تا کشف نقشه استراتژیک علمی کشور" به قلم دکتر علیرضا معاف در صفحه هسته ای به چشم می خورد.

برجام بدفرجام و تحریم هایی که تَرَک نخواهد خورد با عنوان " جلیلی راست می گوید یا ظریف؟" از دکتر محمد صالح فرگاه در صفحه هسته ای آمده است.

نگاهی به زمینه های صدور اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری در موضع تهمت پراکنی های هسته ای علیه ایشان با تیتر " آقا درِ گوش خودم گفتند! " در صفحه آخر آمده است.

رکورد زنی در تاخیر پرداخت یارانه برای کاستن عزای دولت یازدهم با عنوان"‌ منت یارانه ای دولت از سر مردم کم می شود؟" در صفحه  اقتصاد به چشم می خورد. یادداشت محمد سعید ذاکری را با عنوان " ساکتان فتنه ۸۸ کاسبان برجام" را در صفحه تحلیل سیاسی بخوانید.

یادداشت دکتر مهدی صادقی با عنوان "‌ وقتی "یمن" نان خور است، "روسیه" نامرد و" آفریقا" مهم نیست! " در صفحه هسته ای آمده است.

تیتر " چرا غربگرایان " استقلال"‌ را قربانی می کنند؟ " عنوان یادداشتی  از حجت الاسلام روانبخش می باشد که در صفحه گزارش آمده است. ایده برای  مواجهه با جریان های بین المللی و داخلی شبهه پراکنی علیه انقلاب اسلامی با عنوان

 " مرکز پاسخ شبهات؛ بفرمائید" در صفحه آخر آمده است. هفته نامه سیاسی،فرهنگی و اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
خداجو
ROMANIA
۰۳:۲۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
وقتی به راست یا دروغ بودن اظهارات کسی کسی رجوع میکنیم اولا باید طبق سوره حجرات دید که شخص مزبور شامل بحث فسق در گفتار را نداشته باشد .بارها وبارها شاهد دروغگویی محرض بعضی از اعضا برجام بوده ایم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها