کد خبر: ۳۴۰۶۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
قدر آکو را ندانستند؛
فیفا باشگاه ذوب‌آهن‌ را مکلف کرد تا ظرف یکی، دو روز آینده مبلغی در حدود 750 میلیون تومان به آکو استوجکف مقدونیه‌ای پرداخت کند.
به گزارش پایگاه 598، آکو در 5 بازی لیگ دوازدهم برای نصف‌جهانی‌ها به میدان آمد و سپس به کشورش برگشت. این مهاجم ایستگاه ششم لیگ دوازدهم دروازه تراکتورسازان را هم باز کرد اما درنهایت نه او میان ذوبی‌ها ماندنی شد و نه سرمربی تیم، رسول کربکندی.

هر دقیقه 2 میلیون و 700 هزار تومان

استوجکوف که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی مقدونیه را در 38 بازی دارد، طی 5 دیدار این شانس را داشت که 4 مرتبه وارد ترکیب اصلی تیم رسول کربکندی شود. این مهاجم که حالا 32 ساله شده، 278 دقیقه برای ذوب‌آهن‌ بازی کرد اما در نهایت، نیم‌فصل راهی واردار مقدونیه شد.

با یک حساب سرانگشتی پولی که ذوبی‌ها باید به آکو بپردازند، می‌توان به این نتیجه رسید که مهاجم مذکور برای هر دقیقه بازی از نصف‌جهانی‌ها 2 میلیون و 697 هزار تومان دریافت خواهد کرد (البته با 3 سال تاخیر).

موتور آکو خاموش نشد

به گزارش مشرق، آکو بعد از اینکه راهی مقدونیه شد برای واردار در لیگ برتر این کشور 11 بازی انجام داد و 7 گل زد.

این مهاجم که به نظر می‌رسید چندان هم از نظر فنی «بد» نباشد در فصل 14-2013 هم 16 بازی دیگر برای واردار انجام داد و 9 گل دیگر به ثمر رساند. آکو با این عملکرد در میانه راه، راهی بوتوسانی درلیگ اول رومانی شد و طی 13 بازی 2 گل دیگر به ثمر رساند.

مهاجم دیپورتی ذوب‌آهن‌، در ابتدای فصل 15-2014 لیگ مقدونیه راهی تیم رابوت نیچکی شد تا طی 11 بازی 9 گل دیگر به کارنامه‌اش اضافه کند. این بازیکن نیم‌فصل دوم هم به اسکندربیو پیوست تا 3 گل هم با پیراهن تیم جدیدش به ثمر برساند.

مهاجمی که ظرف امروز و فردا از ذوب‌آهن‌ 750 میلیون تومان می‌گیرد، در فصل جاری فوتبال مقدونیه عضو تیم واردار است و طی 2 بازی نخستش موفق به گلزنی نشده!

منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها