کد خبر: ۳۴۰۵۵۲
زمان انتشار: ۰۸:۵۱     ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، تیم های پایه استقلال هر چند امروزه به مانند گذشته نام بزرگی ندارند و از دست یابی به عنوانهای قهرمانی عاجز مانده اند اما همواره نقش پررنگی در تاریخ باشگاه استقلال داشتند. آکادمی استقلال که روزگاری در مرغوبکار تهران مشغول ساختن بازیکنانی مانند جباری، تیموریان، حیدری و … بود اکنون به هیچ وجه حال و روز خوبی ندارد و شاید در سفره میلیاردی استقلالی ها کمترین سهم در فصل گذشته به این بخش مهم و حیاتی باشگاه استقلال رسید.

هر چند در فصل گذشته و با روی کار آمدن افشارزاده و انتخاب رضا صادق پور به عنوان مسئول تیم های پایه استقلال قدمهای خوبی برای پیشرفت تیمهای پایه آبی پوشان برداشته شد اما با رسیدن فصل بی پولی استقلالی ها مانند گذشته اولین قسمتی که از جریان پولی استقلال خارج شد، آکادمی این باشگاه بود. اعضای کادرفنی استقلال طی چند روز گذشته از مصائب کار در این بخش صحبتهای زیادی را مطرح کردند و همگی آنها نسبت به عدم دریافت قراردادهای کادرفنی و بازیکنان، نداشتن زمین تمرینی مناسب، در اختیار نداشتن تدارکات و لباس مناسب برای حضور در مسابقات و … صحبت کردند. این مشکلات در فصل جاری نیز ادامه پیدا کرد و با پیوستن صادق پور به اعضای هیات مدیره باشگاه راه آهن یزدان نیز امید خانواده آکادمی استقلال برای دست یابی به حقوق حقه ی خود به کمترین اندازه ممکن کاهش پیدا کرد تا روند نتیجه گیری بد تیمهای پایه استقلال در فصل جاری آغاز شود.

امیدهای استقلال که در فصل گذشته بازیکنان زیادی را برای تیم مظلومی تربیت کرده بود، امسال پس از شروع خوب خود روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد و در رتبه ششم جدول حضور دارد. دیگر تیمهای پایه استقلال نیز وضعیت خوبی ندارند و فاصله زیادی با تیمهای صدرنشین لیگ خود دارند که مطمئنا نتیجه گیری این تیمها نشان از وجود وضعیت قرمز در تیمهای پایه استقلال دارد.

تیمهای پایه استقلال که شاید مخارج هر یک از آنها به اندازه هزینه دو سفر تیم بزرگسالان به شهرستانها نباشد این روزها منتظر هستند تا شاید پس از واریز کمک وزارت ورزش و جوانان به حساب باشگاه این بار در بودجه باشگاه سهمی داشته باشند و در این میان مطمئنا تصمیم اعضای هیات مدیره می تواند در این میان نقش اساسی داشته باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها