کد خبر: ۳۳۹۹۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
داور دیدار پرسپولیس - سایپا گفت: رامین رضاییان به نیت هند کردن دست خود را بالا برد و من هم تشخیص دادم که توپ به دستش برخورد کرده است.
به گزارش پایگاه 598، احمد صالحی در پایان دیدار پرسپولیس - سایپا که در جریان آن سه بار در سوت خود به نشانه پنالتی دمید گفت: به عقیده من هر سه پنالتی که در این بازی اعلام کردم، صحیح بود و حتی کارشناسان هم در مصاحبه‌های خود درستی این صحنه‌ها را تأیید کرده‌اند.

وی در واکنش به طرح این موضوع که صحنه‌های تلویزیونی نشان می‌دهند که توپ در صحنه پنالتی اول سایپا به سر رامین رضاییان برخورد کرده است و خودش هم چنین ادعایی دارد، اظهار داشت: به عقیده من در آن صحنه مرتکب اشتباه نشدم، هرچند که فیلم مربوط به این صحنه از بازی را ندیدم.

داور دیدار پرسپولیس - سایپا تصریح کرد: رامین رضاییان به نیت هند کردن دست خود را بالا برد و من هم تشخیص دادم که توپ به دستش برخورد کرده است. این فقط نظر من نیست، بلکه کارشناسان نیز بعد از بازی در مصاحبه‌های خود تصمیم مرا درست دانسته‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
اقای احمد صالحی اینکه شما میگوید که رامین رضائیان به نیت هند کردن دست خود را بالابرد وشما هم پنالتی تشخیص دادی اگر کمیته داوران تشخیص بدهد که شما پنالتی را اشتباه گرفته اید وحق پرسپولیس را ضایع کرده اید بابت این حرف که رامین رضائیان دستش را به عمد بالا برد که به ضرر تیمش پنالتی بگیرد وبه ضرر تیمش اقدام کند این یک نوع تهمت زدن به این بازیکن است وشما هم باید بخاطراین تهمت که زده اید اگر ثابت بشود که پنالتی که برضد پرسپولیس گرفته اید نادرست بوده است بابت حرفی که زده اید باید دردادگاه پاسخگوباشید بعدش اگر ثابت بشود که پنالتی سایپا نادرست بوده است این اتهام هم برشما وارد میشود که نکند از باشگاه سایپا رشوه گرفته باشید چون هزاران جور میشود درخصوص اشتباه شما اظهار نظرکرد البته این بشرطی است که ثابت شود که پنالتی که شما به ضرر پرسپولیس گرفته باشید اشتباه گرفته باشیدو این کار هم توسط کمیته داوران باید تائید شود ان وقت بابت حرفتان و تهمتی که به رامین رضائیان زده اید باید پاسخگوی هواداران باشگاه پرسپولیس وخانواده رامین رضائیان باشیدچون بالاخره اگر داوری هم به کسی تهمت بزند باید مطابق قانون رسیدگی شود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها