کد خبر: ۳۳۹۷۷
زمان انتشار: ۲۲:۲۴     ۱۶ دی ۱۳۹۰

به گزارش جام نیوز، جاسم کرار که به شاهین پیوسته امروز در ورزشگاه بهشتی بوشهر حاضر شده و به عنوان تماشاگر بازی را نظاره می‌کند. تماشاگران بوشهری با دیدن کرار شعار دادند "جباری یادت باشه، کرار سرورته"
 

* هواداران شاهین همچنین شعار می‌دهند" شاهین آریایی سرور آسیایی" و به این ترتیب مدعی هستند شاهین در فینال استقلال را شکست می‌دهد و راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شود.
 

* بنری بزرگ در ورزشگاه نصب شده و طی آن از علی افراشته رئیس هیئت مدیره باشگاه شاهین تشکر شده است.
 

* مجید جلالی سرمربی فولاد و عبدالله کرمی بازیکن این تیم که فصل گذشته بازیکن شاهین بود نیز تشویق شدند.
 

* عبدالله کرمی در هنگام قرائت قرآن عکسی از عکاس فقیدی که فصل گذشته در دیدار با شاهین و سپاهان درگذشت در اختیار داشت.
 

* در دقیقه 52 بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان به شدت به تصمیم داور برای گرفتن پنالتی به سود شاهین اعتراض کردند و با هدایت یکی از مربیان تیمشان لحظاتی با جمع شدن در مقابل نیمکت ذخیره ها قصد ترک میدان را داشتند که با پا درمیانی برخی مربیان منصرف شده و بازی را ادامه دادند.
 

* پس از گل دوم فولاد که روی تعلل پنج مدافع شاهین به ثمر رسید، فیروز کریمی برای چند دقیقه از محوطه مخصوص مربیان به سمت داخل زمین رفت و با فریاد زدن بر سر بازیکنانش به تعلل خط دفاع شاهین اعتراض کرد.
 

* در لحظات پایانی این دیدار به کرات بازیکنان فولاد خود را روی زمین می انداختند که به مذاق طرفداران شاهین خوش نیامد.
 

* پس از این دیدار که به شکست دو بر یک شاهین ختم شد، هواداران این تیم اقدام به تشویق طالب لو و تیم شاهین کرده و بدون هیچ گونه عکس العمل خاصی به سرعت ورزشگاه را ترک کردند.
 

* در کنفرانس مطبوعاتی مربیان دو تیم پس از این دیدار، وقتی یکی از خبرنگاران بوشهری سرمربی فولاد خوزستان را متهم به رفتار ناجوانمردانه در بازی برای اتلاف وقت توسط بازیکنانش کرد، جلالی برافروخت و برای لحظاتی فضای سالن کنفرانس متشنج شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها