کد خبر: ۳۳۹۶۶
زمان انتشار: ۲۲:۱۰     ۱۶ دی ۱۳۹۰
در یکی از صحنه‌های بازی، فخرالدینی روی بازیکن صبا مرتکب خطای پنالتی شد که این موضوع با اخراج او همراه شد. اتفاقی که البته مورد اعتراضات بی‌پایان امیر قلعه نویی قرار گرفت.
بازی پر حاشیه تراکتورسازی در لحظات مختلف نیمه دوم شاهد درگیری‌های‌گاه و بیگاهی بود که در ‌‌نهایت با اخراج امیر قلعه نویی و میلاد فخرالدینی در نخستین بازی رسمی‌اش برای تراکتورسازی همراه بود.

در یکی از صحنه‌های بازی، فخرالدینی روی بازیکن صبا مرتکب خطای پنالتی شد که این موضوع با اخراج او همراه شد. اتفاقی که البته مورد اعتراضات بی‌پایان امیر قلعه نویی قرار گرفت. پس از خوردن گل دوم اعتراضات قلعه نویی شدت گرفت و در ‌‌نهایت باعث شد محمود رفیعی، داور بازی اور را هم از روی نیمکت اخراج کند.

گل دوم صبا البته چند دقیقه بیشتر دوام نداشت و قاسم حدادی فر روی دفع ناقص مدافعان قمی، موفق شد با یک ضرب سر ضرب و دقیق بازی را مساوی کند. با این حال رفیعی به دلیل حاشیه‌های به وجود آمده، ۶ دقیقه وقت تلف شده برای بازی اعلام کرد و پس از پایان این دقایق و سوت پایان مسابقه، این بار نوبت ویسی بود که وارد زمین شود و چند دقیقه‌ای به نحوه قضاوت رفیعی اعتراض کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها