کد خبر: ۳۳۸۹۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:من نباید آن طور داخل زمین می دویدم اما نیت من از آن حرکت ایجاد درگیری نبود. به بازیکن حریف گفتم «خفه شو، برو گمشو»!عذرخواهی می کنم.
به گزارش پایگاه 598، کریم باقری در خصوص برتری پرسپولیس مقابل پیکان در جام حذفی اظهار داشت: ما از نتیجه به دست آمده در این دیدار راضی هستیم چون در جام حذفی فقط صعود تیم ها مهم است و تفاضل گل هیچ اثری در رده بندی تیم ها ندارد. البته آن بازی همیشگی پرسپولیس را شاهد نبودیم که به نظرم به خاطر وقفه ای که در لیگ ایجاد شده بود کاملا طبیعی بود. در این چند هفته ما چند بازیکن اصلی خود را به دلیل حضور در اردوی تیم های ملی بزرگسالان و امید در اختیار نداشتیم که این موارد باعث شد که تمرکزشان در این بازی از دست برود.

وی ادامه داد: بازیکنان در نیمه اول به هیچ وجه آن چیزی که ما می خواستیم نبودند اما خدا را شکر در نیمه دوم شرایط خیلی بهتر شد و کاملا برتر از پیکانی ها بازی کردیم. البته به مرزبان هم تبریک می گویم چون تیم بسیار خوبی را آماده کرده و قطعا مدعی شماره یک صعود به لیگ برتر خواهد بود. با این حال به نظرم پرسپولیس می توانست یکی، دو گل دیگر هم در این بازی بزند اما مهم این است که به مرحله بعدی صعود کردیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص درگیری اش با بازیکنان پیکان در صحنه ای که روی عالیشاه خطا شد خاطرنشان کرد: برای شفاف سازی می خواهم کمی در این باره توضیح دهم. اول این را بگویم که بعد از بازی فهمیدم کار من قطعا اشتباه بوده است. من نباید آن طور داخل زمین می دویدم اما نیت من از آن حرکت ایجاد درگیری نبود. چون فکر می کردم امید عالیشاه به خاطر شخصیتی که دارد خیلی سریع با بازیکن حریف درگیر می شود می خواستم از این کار جلوگیری کنم و به خاطر همین سریع خود را به داخل زمین رساندم.

وی همچنین اضافه کرد: البته وقتی وارد درگیری شدم سعی ام این بود چیز خاصی به بازیکنان حریف نگویم اما آنها رو به روی من قرار گرفتند و در کل اتفاقات خوبی رخ نداد. از باشگاه پیکان هم با من تماس گرفتند و به آنها هم توضیح دادم که قصدم اصلا درگیری نبوده است. در هر صورت اگر حرکات و صحبت های من به بازیکنان پیکان باعث ناراحتی آنها شده از پیکانی ها عذرخواهی می کنم.

باقری در خصوص اینکه محمدرضایی بازیکن پیکان اعلام کرده باقری صحبت هایی را انجام داد که نمی توانم آنها را بیان کنم، اظهار داشت: من چیز خاصی به آنها نگفتم و صحبت هایم این طور نبوده که کسی نتواند آن ها را بیان کند. اصلا بگذارید واضح بگویم. به بازیکن پیکان فقط گفتم خفه شو، برو گم شو. این صحبت هایی نیست که کسی نتواند آنها را بیان کند. البته همانطور که گفتم از کاری که کردم پشیمان هستم و به نظرم داور به درستی مرا اخراج کرد.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان پیکان هم به او توهینی کرده اند بیان داشت: نه آنها هم فقط به من گفتند که حرمتت را نگهدار و به کنار زمین برو. من کمتر عصبانی می شوم اما متاسفانه در یک لحظه تمرکز خود را از دست دادم و این اتفاقات رخ داد.

باقری در خصوص بازی تیم در مقابل سایپا در هفته ششم لیگ برتر گفت: از امروز باز هم تمرینات خود را پیگیری می کنیم اما آنقدر بازی ها فشرده است که برخی مسائل از دست ما خارج است. هنوز ملی پوشان ما خستگی سفر را به همراه خود دارند و باید چند روز دیگر هم یک بازی سنگین مقابل سایپا انجام دهیم. سایپا نیز از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است اما پرسپولیس دیگر نباید امتیاز از دست دهد.

وی درباره اینکه گفته می شود جاسوسان پرسپولیس باعث شدند خیر اعتصاب بازیکنان رسانه ای شود، اذعان داشت: از زمانی که یادم می آید در پرسپولیس صحبت از جاسوس و جاسوس بازی وجود داشته است. البته درباره خبر اعتصاب تمرینات باید بگویم مشخص است خبرنگارانی که سر تمرین می آیند می بینند که تیم تمرین نمی کند و خبر آن را رسانه ای می کنند. این دیگر نیازی به جاسوس ندارد. در ضمن اقدام بازیکنان پرسپولیس اعتصاب نبود بلکه فقط اعتراض بود. اگر آنها می خواستند اعتصاب کنند کیف خود را بر می داشتند و می رفتند اما فقط در سالن تمرین کردند تا اعتراض شان به گوش مسئولان باشگاه برسد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود جاسوس پرسپولیس پیدا شده، تصریح کرد: من نه جاسوس را می شناسم و نه خبری از پیدا شدن آن دارم.

باقری در پایان در پاسخ به این سوال که از تصمیم برانکو برای انتخاب بین پرسپولیس و تیم ملی کرواسی خبری دارد یا خیر، عنوان کرد: تا جایی که من از برانکو جویا شدم اصلا پیشنهادی وجود ندارد که او بخواهد به آن پاسخ مثبت بدهد یا منفی. متاسفانه برخی از رسانه های ما به این شایعات دامن می زنند اما مطمئن باشید برانکو در پرسپولیس ماندنی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها