کد خبر: ۳۳۸۰۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: پرونده فردی که 9 دستگاه خودپرداز (ATM) را از بانک اجاره کرده بود به دادسرا ارسال شده است.
به گزارش پایگاه 598، ناصر سراج روز سه شنبه در حاشیه مراسم ختم آیت الله سید علی بابایی رییس شعبه 16 دیوان عالی کشور در جمع خبرنگاران افزود: این فرد حدود سه هزار حساب باز کرده و سه هزار کارت هدیه نیز گرفته بود.
رییس سازمان بازرسی کشور اظهار داشت: در این ارتباط، این فرد، یک تبعه افغانستان را اجیر و با این حساب ها، تراکنش مالی ایجاد کرده بود و کارمزدش را دریافت و بین خود و مابقی افراد تقسیم می کرد.
به گفته سراج، فردی که این 9 دستگاه را اجاره کرده بود تحت عنوان سرویس های صوری از آن استفاده و کار مزد هر تراکنش را که بیش از 2 هزار تومان بود دریافت می کرد.
این مقام قضایی با بیان اینکه این پرونده به دادسرا فرستاده شده، گفت: تحقیقات سازمان بازرسی کل کشور در خصوص این پرونده تمام شده است.

** ارسال گزارش سیل اخیر به مراجع مربوطه
رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره سیل های اخیر در کشور گفت: گزارش درباره سیل های اخیر به مراجع مربوطه ارسال شده است.
وی ادامه داد: اما با توجه به محرمانه بودن این گزارش ها، نمی توانیم بگوییم که کدام دستگاه مقصر بوده است.
به گزارش ایرنا، اواخر تیرماه امسال با بارش باران، سیلی در مناطق کشور به وقوع پیوست که حدود 17 نفر دراین سیل در جاده چالوس و کن سولقان تهران جان باختند.
پس از وقوع این حادثه، آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه، سازمان بازرسی کل کشور را مامور کرد که به این حادثه رسیدگی و مقصران احتمالی آن را شناسایی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها