کد خبر: ۳۳۷۶۴۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
در پنج ماهه نخست ۹۴ محقق شد؛
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از تولید بیش از پنج میلیارد متر مکعب گاز در پنج ماهه نخست امسال در این مجتمع گازی خبرداد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، مهندس ناصر اسلامی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در این مدت پنج میلیارد و 700 میلیون متر مکعب گاز از چاه های منطقه عملیاتی خانگیران دریافت کرده ایم که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد پنج ممیز شش دهم درصدی را نشان می دهد.

وی اظهارداشت: همچنین در زمینه تولید گوگرد در پنج ماهه نخست سال جاری 230 هزار تن تولید گوگرد داشته ایم که این آمار در مدت مشابه سال 93 حدود 216 هزار تن بوده است.

مهندس اسلامی تصریح کرد: در مجموع افزایش تولید گوگرد در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد شش ممیز پنج درصد را نشان می دهد.

این مقام مسئول ادامه داد: در بخش ذخیره سازی گاز طبیعی در سال 93 حدود 500 میلیون مترمکعب گاز به مخزن ذخیره سازی شوریجه تزریق شده که خوشبختانه با همت و تلاش کارکنان این مجتمع گازی، میزان ذخیره سازی در حال حاضر به 750 میلیون مترمکعب رسیده است.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تاکید کرد: در بخش ذخیره سازی شاهد رشد 25 درصدی تزریق گاز به مخزن بوده ایم که در فصل زمستان و حداکثر مصرف، از این مخزن بهره برداری خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها