کد خبر: ۳۳۷۶۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۱۴ دی ۱۳۹۰
خرابی دستگاههای یک جایگاه سوخت در بروجرد موجب شد تا برخی رانندگان خارج از سهمیه خود نزدیک به شش هزار لیتر بنزین با نرخ 100 تومان دریافت کنند.

رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی بروجرد گفت: برخی از دارندگان کارت سوخت با آگاهی از خرابی دستگاه های این جایگاه بیش از سهمیه اختصاصی بنزین دریافت کرده اند.

به گفته وی این افراد با سوء استفاده از بروز مشکل در دستگاه کارت خوان و اعلام نکردن این نقص به مسئولان جایگاه ، بنزین زیادی را به نرخ 100تومان دریافت کرده اند. برخی از این افراد خارج از سهمیه بنزین خود بین سه هزار تا شش هزار لیتر بنزین در ماه های اخیر دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: تاکنون حدود 30 کارت سوخت در این ارتباط باطل شده و رسیدگی به این مشکل در دستور کار قرار دارد.

بنیادی تاکید کرد: میزان سوخت مصرفی این افراد بزودی مشخص می شود و میزان مصرف خارج از سهمیه به قیمت آزاد از این افراد دریافت می شود.

یکی از افرادی که از این جایگاه سوخت اضافی دریافت کرده و اکنون کارت سوخت وی باطل شده است در این باره گفت: جایگاه های پمپ بنزین اگر مشکلی دارند مقصر مردم نیستند؛ بلکه این مشکل متوجه جایگاه سوخت گیری و مسئولان آن می شود.

یک شهروند دیگر بروجردی گفت: این که به خاطر استفاده بیش از سهمیه کارت به دلیل خرابی دستگاه های عرضه بنزین باید مازاد مصرف را به صورت آزاد پرداخت کنیم، عادلانه نیست.

وی افزود: طبق معمول به جایگاه سوخت مراجعه و هر بار 30 لیتر بنزین استفاده کرده ام؛ اما اکنون متوجه شده ام که دستگاه کارت خوان سهمیه ای غیر محدود برایم در نظر گرفته و این اشتباه از طرف رانندگان نیست؛ بلکه باید مسئولان جایگاه ها به خاطر این سهل انگاری و بی توجهی به سلامت دستگاه های خود مورد انتقاد قرار گیرند.

وی افزود: برای هر شهروندی که از این جایگاه سوخت استفاده کرده، مبلغی جریمه در نظر گرفته و کارت سوخت آنها باطل شده است.

گفته می شود حدود 650 نفر از این جایگاه، سوخت اضافی دریافت کرده اند.

مهدی پازوکی، معاون عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد با تایید تعطیل شدن این جایگاه سوخت، از ابطال کارت سوخت برخی از شهروندان و مشکل ایجاد شده در نتیحه مصرف بنزین بیش از سهمیه این افراد اظهار بی اطلاعی کرد. این موضوع مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها