کد خبر: ۳۳۷۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۱۴ دی ۱۳۹۰

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه آرزوی اولیه من ابقای جاسبی در دانشگاه آزاد است گفت: مدیریت جدید و توانمند دانشگاه آزاد باید ارزشی باشد.

 کریم زارع معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که جایگزین جاسبی در دانشگاه آزاد باید چه توانمندی‌هایی داشته باشد، گفت: جاسبی و تمام کسانی که در دانشگاه آزاد خدمت کرده‌اند، ماندگار خواهند بود.
 
وی افزود: به نظر بنده مدیریت توانمند برای اداره مجموعه دانشگاه آزاد حرف اول را می‌زند.
 
زارع درباره توانمندی‌های جایگزین جاسبی در دانشگاه آزاد گفت:‌ اولاً امیدوارم به دلیل توانمندی‌هایی که آقای جاسبی دارد هیئت امنای دانشگاه آزاد دوباره وی را به عنوان رئیس این دانشگاه انتخاب کند.
 
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد:‌ آرزوی اولیه من ابقای جاسبی در دانشگاه آزاد است.
 
وی در ادامه گفت:‌جاسبی دارای تجربه‌های زیادی است و شبیه داستانی در زمان انوشیروان است که فردی گوساله‌ای را از کوچکی بزرگ کرد.
 
زارع تصریح کرد: مدیریت جدید و توانمند دانشگاه آزاد باید ارزشی باشد. ممکن است مدیری توانمند باشد اما ارزشی نباشد.
 
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در پایان اظهار داشت: اعتقاد دارم کسانی که در مجموعه‌های دانشگاه آزاد کار نکرده‌اند به این سادگی نمی‌توانند مجموعه این دانشگاه را اداره کنند چون افق شناخت مجموعه‌ای به این بزرگی برای افراد خارج از دانشگاه آزاد روشن نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۰
۲
۰
چند می گیری حرف بزنی آخه مشتی اگر زبانم لال آقای جاسبی مرد یعنی کار دانشگاه تمام است آقا کمتر حرف بزن بعضی وقتها خاموشی ثواب دارد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۱۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۰
۱
۰
ظاهرا ایشان کاندید شهر شیرازهم هستند با حمایت جاسبی و پول دانشگاه آزاد (واقعا) اسلامی (واقعا) ایران (واقعا) چند دور است در صحنه ها و برای تقویت حساب مالی دانشگاه در شیراز کاندید می شود . اگر ایشان حامی جاسبی نباشد پس چه کسی باید حامی باشد .
پاسخ
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۲ - ۱۵ دی ۱۳۹۰
۱
۰
با اين حسابي كه اين مش كريم!! كرده بايد ملت بشينن به درگاه خدا زاري كنن و از خدا بخوان كه يه عمر 800- 900 ساله اي تو مايه هاي عمر حضرت نوح (ع) به اين عبدالله خان جاسبي عنايت فرمايد تابلكه اين عاليجناب بتواننداين گوساله خود را به حد اعلاي گاو شدن برسانند!!!!!!!!!!!!وصد البته حقشان است كه در گذر اين ساليان طولاني اين گاو را بدوشند و از شيرشان كشك و ماست و دوغ و كره بگيرندو به دوستان و اعوان و انصارو نمايندگان مجلس و بخصوص به خانواده جناب مستطاب هاشمي رفسنجاني ,هديه كنند!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها