کد خبر: ۳۳۶۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۴ دی ۱۳۹۰
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از  شبکه تلویزیونی العالم تظاهرات شهروندان بحرینی با برخورد نیروهای امنیتی و استفاده از گاز اشک آور علیه خود روبرو شدند. از سوی دیگر در حالی که اهالی روستای کوارع  تلاش می کنند مسجد کویکبات را که چند ماه پیش به دست مقامات این کشورتخریب شد بازسازی کنند، شمار زیادی از مردم این کشور خود را برای برپایی راهپیمایی به مناسبت یادبود شهید هاشم سعید آماده می کنند.
بتول نظام در گزارشی در این باره و در حالی که تصاویری از مراسم دعا و نیایش شهروندان بحرینی پخش می شد گفت: مردم بحرین از راهکارهای مسالمت آمیز مختلف برای مقابله با اقدامات سرکوبگرانه و ظلم مقامات بحرینی علیه مردم استفاده می کنند و برای بزرگداشت مقام شهدای خود نیز از شیوه های مختلف بهره می گیرند.
وی در ادامه با اشاره به استفاده نیروهای امنیتی بحرین از گاز اشک آور برای مقابله با تظاهرکنندگان افزود: نیروهای امنیتی به حمله علیه تظاهرکنندگان در خیابان ها بسنده نمی کنند بلکه افراد وابسته به نظام در داخل منازل مردم نیز دست از سر آنها بر نمی دارند و آنها را مورد حمله قرار می دهند.
در ادامه گزارش آمده است: جمعیت عمل اسلامی بحرین با صدور بیانیه ای بازداشت ها و کشتار بی رویه مردم و یورش به منازل آنها را محکوم کرد و از محافل بین المللی خواست کمیته های حقیقت یاب را به بحرین اعزام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها