کد خبر: ۳۳۶۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۱۴ دی ۱۳۹۰
روانبخش:
در مقر آمریکایی‌ها در این شهر افغانستان، ملاقاتی میان برخی اصلاح‌طلبان و چند تن از آمریکایی‌ها صورت گرفته و اصلاح‌طلبان ضمن توافقاتی که داشته‌اند، قول داده‌اند که به صورت رسمی در انتخابات مجلس نهم حضور پیدا نکنند و ورود آنها بصورت جداگانه باشد.
حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در عید فطر امسال و هشدار معظم‌له پیرامون مسئله امنیتی شدن انتخابات گفت: این هشدار برای این بود که مسئولان امنیتی کشور مراقب دشمن باشند؛ زیرا باید برای تهدیدات دشمنی که همواره علیه تأثیرگذارترین کشور جهان یعنی جمهوری اسلامی ایران دسیسه می‌کند، آماده بود.
 
وی همچنین با بیان اینکه جنس مسائل ضدامنیتی که دشمن برای مقطع پیش رو دنبال می‌کند از جنس مسائل سال 88 نیست، گفت: مسئولان کشور ویروس فتنه سال 88 را شناخته و خنثی کرده‌اند و باید دانست که برای انتخابات پیش رو از روش‌های دیگری استفاده می‌کنند.
 
دبیر سیاسی نشریه پرتو سخن افزود: دشمن در یکی از راهکارهای خود قصد دارد مسائل ضدامنیتی را به استان‌ها منتقل و ایجاد ناامنی کند. در واقع آنها قصد دارند اختلافات قومیتی ایجاد کنند که مردم باید در این زمینه مراقب باشند و انتخابات را بر اساس محورهای اصولگرایی به پیش ببرند نه مسائل قومی و طایفه‌ای.
 
وی در عین حال به راهبرد اصلاح‌طلبان برای ایجاد چالش در انتخابات پیش رو نیز اشاره و تصریح کرد: حرکتی که اصلاح‌طلبان برای انتخابات پیش رو در دستور کار دارند مبنی بر تحریم انتخابات و نیز عدم ارائه لیست واحد، به این دلیل است که در صورت ایجاد مسائل امنیتی، چیزی دامن آنها را نگیرد. در واقع آنها مشغول تلاش هستند تا اتهامات احتمالی را از خود بگردانند.
 
عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) درباره اقدام اخیر کاخ سفید در تحریم بانک مرکزی نیز گفت: اوباما مدت‌ها بود که از امضای این تحریم سر باز می‌زد اما زمانی حاضر به امضای آن شد که از بابت عمل اصلاح‌طلب‌ها به قول و قرارهای استراتژی‌های تعیین شده در پایگاه بگرام مطمئن شد.
 
او در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در زمینه ماهیت قرارگاه بگرام اظهارداشت: در مقر آمریکایی‌ها در این شهر افغانستان، ملاقاتی میان برخی اصلاح‌طلبان و چند تن از آمریکایی‌ها صورت گرفته و اصلاح‌طلبان ضمن توافقاتی که داشته‌اند، قول داده‌اند که به صورت رسمی در انتخابات مجلس نهم حضور پیدا نکنند و ورود آنها بصورت جداگانه باشد.
 
حجت‌الاسلام روانبخش افزود: دشمن تصور می‌کند که تحریم بانک مرکزی سبب می‌شود اقتصاد ایران به هم بریزد و این بهم‌ریختگی نیز سبب‌ساز نارضایتی عمومی خواهد شد. مثلا شنیده شده سیدمحمد خاتمی در همین رابطه گفته است اگر بتوانیم میزان حضور مردم در انتخابات را به 30 درصد برسانیم موفق خواهیم بود.
 
این فعال سیاسی اصولگرا با بیان این هشدار که ملت و به ویژه مسئولان باید مراقب این حرکات باشند و تلاش کنند تا اقداماتی مثل تحریم‌ها به فرصت تبدیل شوند، تأکید کرد: ملت بزرگ ایران هم‌اکنون در پیچ تاریخ قرار دارد. بیداری اسلامی در جهان اسلام بروز کرده و غرب نیز در حال نابودی است لذا باید مقاومت کرد تا بتوانیم به آینده مطلوب فراروی ایران اسلامی برسیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها