کد خبر: ۳۳۵۸۳
زمان انتشار: ۰۱:۳۹     ۱۴ دی ۱۳۹۰
نام این خودرو نیز به مانند طراحی آن جالب و منحصر به فرد است. "یک یورو" نام این خودرو بوده که طراحان دلیل این نام گذاری را هزینه مورد نیاز این خودرو برای طی کردن هر 100 کیلومتر مسافت با 1 یورو عنوان کرده اند.
باشگاه خبرنگاران، شرکت های معروف اتومبیل سازی "جی ام" و "اوپل" در اقدامی مشترک دست به طراحی و ساخت یک خودروی الکترونیکی زده اند و قرار است تا آن را در شصت و چهارمین نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت عرضه کنند.
 
 
کارشناسان از هم اکنون معتقدند که این خودرو یکی از نقاط عطف این نمایشگاه خواهد بود. نام این خودرو نیز به مانند طراحی آن جالب و منحصر به فرد است. "یک یورو" نام این خودرو بوده که طراحان دلیل این نام گذاری را هزینه مورد نیاز ین خودرو برای طی کردن هر 100 کیلومتر مسافت با 1 یورو یا چیزی در حدود 1 دلار و 38 سنت عنوان کرده اند. هدف این دو شرکت از این طراحی معرفی نسل جدیدی از خودروهای بسیار کم مصرف است که حتی در مقایسه با خودروهای کوچک و کم مصرف امروزی 3 برابر سبک تر و 10 برابر سوخت کمتر مصرف می کند.
 
 
این خودرو در عین حال در صورت لزوم توانایی حرکت با سرعت 120 کیلومتر در ساعت را دارا بوده و در همین حال سازندگان آن به فکر طراحی و ساخت مدلی از این خودرو با سرعت محدود شده ای در حد 45 کیلومتر بر ساعت برای رانندگانی به سن 16 سال نیز هستند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها