کد خبر: ۳۳۵۷۷
زمان انتشار: ۱۸:۱۵     ۱۳ دی ۱۳۹۰
مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: زائران برای ثبت نام سفر زیارتی عمره مفرده، از روز 15 دی ماه به دفاتر شرکت‌های حج و زیارت مراجعه کنند.
 به گزارش فارس ، محمد آزاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  عملیات ثبت نام زائران در 78 شرکت مجاز حج و زیارت از ساعت هشت صبح تا 18 بعد از ظهر با حضور ناظران حج و زیارت انجام می‌شود.
 
آزاد خاطرنشان کرد: زائرانی که در پنجم فروردین ماه سال 1386 به قبل نزد بانک ملی سپرده‌گذاری کرده، و همچنین سپرده‌گذاران سال 87 بانک ملت که دارای اولویت یک تا 230 برای ثبت نام هستند، می‌توانند به دفاتر و شرکت‌های زیارتی استان فارس مراجعه کنند.
 
وی از سهمیه 15 هزار نفری زائران استان فارس در مرحله نخست اعزام به سفر زیارتی عمره مفرده خبر داد و افزود: اگر ظرفیت ثبت نام شدگان کمتر از این تعداد باشد، زائرانی که موفق به ثبت نام در مرحله نخست نشده‌اند می‌توانند در مرحله بعد ثبت نام کنند. 
 
مدیر حج و زیارت فارس تصریح کرد: زائران بعد از سه روز فرصت دارند که برای قطعی کردن ثبت نام خود فیش مابه‌التفاوت را گرفته و وجه را واریز کنند زیرا در غیر این صورت از فهرست حذف می‌شوند.
 
آزاد با اشاره به اینکه هرگونه نقل و انتقال زائران بدون ضابطه غیرقانونی است، گفت: زائرانی که دارای فیش بانک ملی که تاریخ سپرده‌گذاری آنها پنجم فروردین ماه 1386 به قبل باشد، بدون هیچ محدویتی منتقل می‌شوند.
 
وی اضافه کرد: زائران دارای فیش بانک ملت سال 1387 با در درست داشتن صلح‌نامه، برای یک‌بار می‌توانند سند انتقالی را به افراد درجه یک شامل پدر، مادر، همسر، خواهر و برادر در دفتر حج و زیارت انتقال دهند.
 
مدیر حج و زیارت استان فارس ابراز داشت: نخستین اعزام زائران 13 بهمن سال جاری تا 26 اردیبهشت سال 1391 و مرحله دوم از 27 اردبیهشت ماه تا نیمه دوم فروردین ماه سال آینده است. 
 
آزاد تصریح کرد: براساس دستورالعمل سازمان حج و زیارت، گذرنامه زائران باید حداقل هفت ماه اعتبار و دارای دو برگ سفید رو به روی یکدیگر باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها