کد خبر: ۳۳۵۲۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، بعد از بازي پرسپوليس- فولاد، مصاحبه اي از قول محسن مسلمان منتشر شد با مضمون جدايي از پرسپوليس. اين هافبک 24 ساله اما اين موضوع را تکذيب و تاکيد کرد که با قدرت در تمرينات پرسپوليس شرکت خواهد کرد.
محسن مسلمان را اين روزها کمتر در ترکيب پرسپوليس مي بينيم. همين باعث شده تا حرف و حديث هاي فراواني در مورد اين هافبک 24 سال منتشر شود. آخرين شايعه هم مربوط مي شد به جدايي او از پرسپوليس. مسلمان که از انتشار اين شايعه ناراحت بود در گفتگو با خبرنگار " ورزش سه " گفت:« من نمي دانم اين نقل قول ها را چگونه از زبان من منتشر مي کنند. هرگز نگفتم که قصد جدايي از پرسپوليس را دارم. چنين خبري درست نيست و من با قدرت در تمرينات پرسپوليس شرکت خواهم کرد و براي حضور در ترکيب انرژي ام را مي گذارم. من حرفي درباره جدايي نزدم و نمي دانم بعضي ها چطور از قول من مصاحبه منتشر مي کنند.»
مسلمان در ادامه گفت:« من در اين مدت خيلي کم مصاحبه کردم. چون مي خواستم روي حضور در ترکيب پرسپوليس و موفقيت اين تيم تمرکز کنم. الان هم دنبال جدايي نيستم. موفقيت پرسپوليس برايم مهم است و خوشحالم که در اهواز توانستيم اولين برد فصل را جشن بگيريم و يک تيم قدرتمند را شکست بدهيم.»
اما حرف هاي پاياني مسلمان:« به نظر شما کي وقت داشتم مصاحبه کنم. ديشب که درگير بازي بوديم. بعدش هم به فرودگاه آمديم. سپس آمدم خانه و استراحت کردم. نمي دانم چه زماني مصاحبه کردم که خودم هم نمي دانم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها