کد خبر: ۳۳۵۲۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
سیدجلال حسینی از فوتبالدوستان درخواست کرد با حضور در استادیوم آزادی امروز حامی اصلی و پتانسیل آنها برابر تیم الاهلی امارات باشند.
به گزارش پایگاه 598، نفت تهران به عنوان تنها نماینده ایران در بین هشت تیم برتر آسیا امروز برابر الاهلی امارات قرار خواهد گرفت و امیدوار است در این دیدار با کسب نتیجه مناسب برای دیدار برگشت آماده شود.

سیدجلال حسینی، مدافع ملی پوش نفت تهران امیدوار است امروز هواداران و فوتبالدوستان ایرانی با حضور در استادیوم آزادی حامی اصلی آنها باشد. جلال حسینی در گفتگو با "ورزش سه"، گفت: نمی توان از نقش اصلی هواداران در صعود نفت تهران تا به اینجای لیگ قهرمانان آسیا گذشت. مطمئنا آنها نقش تعیین کننده ای در بازی امروز خواهند داشت. حضور و تشویق آنها مطمئنا گام همه ما را در بازی امروز محکم تر خواهد کرد تا صعودمان را راحت تر کنیم. صعود نفت تهران افتخار ملی همه ما محسوب می شود و امروز روزی است که به تشویق شان روی سکوها نیاز داریم.

وی در خاتمه گفت: بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده نفت تهران امیدوارم با حضور هواداران و فوتبالدوستان روز خاصی را رقم بزنیم و با صعود به جمع چهار تیم کام همه فوتبالدوستان را شیرین کنیم و این افتخاری برای همه ما خواهد بود.
منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها