کد خبر: ۳۳۵۲۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
نونو، سرمربی والنسیا پس از کسب جواز صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تاکید کرد تیمش باید به دنبال جانشینی مناسب برای نیکلاس اوتامندی باشد.

به گزارش پایگاه 598، در بازی برگشت مرحله مقدماتی چمپیونزلیگ، شب گذشته والنسیا با نتیجه 2 بر یک مغلوب موناکو شد اما در مجموع با نتیجه 4-3 موفق شد به مرحله بعد این رقابت ها صعود کند.

پس از این مسابقه نونو که به تازگی اوتامندی، ستاره با تجربه تیمش را به منچستر سیتی واگذار کرده است، گفت: پس از این بازی باید یک تصمیمی جدی اتخاذ کنیم و به بازار نقل و انتقالات نگاهی داشته باشیم. جزئیات بسیاری را باید تحلیل و آنالیز کنیم اما پس از جدایی اوتامندی، باید بازیکنی جدید را جایگزین او کنیم که این اصلا کار آسانی نخواهد بود.

این مربی پرتغالی در ادامه در خصوص بازی گفت: برای رسیدن به هر هدفی باید سختی های بسیار متحمل بشوید و ما امشب، سختی بسیاری را تحمل کردیم. اما توانستیم اتحاد خودمان را حفظ کنیم. اکنون به مرحله گروهی صعود کرده ایم و باید در چالش بزرگتری رقابت کنیم. بازیکنان بزرگی در تیم ما حضور دارند و باید با توجه به شرایط هر بازی و چیزی که به دنبال آن هستیم، از آنها استفاده کنیم.


منبع:کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها