کد خبر: ۳۳۴۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۱۳ دی ۱۳۹۰
يك عضو مركزيت گروهك منحله فدائيان خلق مي گويد ميان اپوزيسيون و اصلاح طلباني چون خاتمي و موسوي خوئيني ها اتحاد كاملي براي تحريم انتخابات مجلس برقرار شده است.

به گزارش کیهان، علي كشتگر در مصاحبه به راديو زمانه گفته است: گروه هاي اپوزيسيون و اصلاح طلباني چون آقاي خاتمي و آقاي موسوي خوئيني ها كه جزو چهره هاي محافظه كار اصلاح طلب بودند همراه با هم انتخابات را در عمل تحريم كردند. يعني گفتند شركت نمي كنيم. البته طبيعتاً روزنامه كيهان، تبليغش را مي گذارد براي شركت همين اصلاح طلباني مثل آقاي تابش و برخي نيروهاي اصلاح طلب كه ثبت نام كرده اند.

وي درباره عدم استفاده صريح از واژه تحريم توسط خاتمي گفت: به نظر من ما بايد اين موضوع را درك كنيم. خود عمل مهم است. اينكه در انتخابات شركت نمي كنند و نماينده اي هم ندارند، معنايش تحريم است. حالا كلمه تحريم شما خودتان مي دانيد كه معنايش، حرام كردن است و اين چهره ها از گفتن آن امتناع مي كنند و هيچ اهميتي هم ندارد. حالا مهم نيست كه ما در خارج از كشور مي آييم اعلام مي كنيم تحريم و آنها مي گويند ما در انتخابات شركت نمي كنيم و نامزدي هم نداريم. هر دو يكي است و در هر دو اجماع بر سر عدم شركت وجود دارد. مهم ايستادگي آنها در داخل است.

كشتگر كه مدت هاست از شعارهاي ماركسيستي دست برداشته و سوپر ليبرال محسوب مي شود، همچنين گفت: به نظر من مهم اين است كه براي اولين بار در تاريخ جمهوري اسلامي، اين اتفاق مهم افتاده كه بين كساني كه به طور كلي حكومت ديني را قبول ندارند با اصلاح طلبان، اجماع به وجود آمده و اينها با هم شده اند. اين هماهنگي بسيار مهم است.

برخلاف اين ادعا، پيوند كامل منافقين مدعي اصلاح طلبي با منافقين مدعي عناوين «خلق» و «توده» و «ملي» و «ملي- مذهبي» از سالها قبل پيش آمده و در 2 فتنه سال هاي 78 و 88 اين اتحاد- بلكه انحلال اصلاح طلبان در گروهك هاي ورشكسته قبلي- كاملاً به نمايش گذاشته شد. بنابراين خيانت خاتمي و موسوي خوئيني ها ادامه خيانت ها و وطن فروشي هاي قبلي آن هم در قواره نوچگي گروهك هاي ورشكسته سلطنت طلب و منافقين و فدائيان خلق و... است.

كشتگر در مصاحبه با راديو زمانه همچنين نسبت به نامزدي شماري از اصلاح طلبان- دست كم 40 عضو فراكسيون اقليت و برخي اصلاح طلبان خارج از مجلس- ابراز نگراني كرد و گفت: اگر اصلاح طلب ها در اين انتخابات شركت كنند براي اينكه اقليتي داشته باشند و توجيه كنند كه ما به خاطر اين رفتيم و راي داديم، مخالفان نااميد مي شوند و جنبش سبز در واقع شكست خورده است. به دنبال آن هم ريزش نيرو و نااميدي شديدي به وجود مي آيد.

منابع آگاه مي گويند خاتمي اصالتاً اختياري از خود ندارد و همان طور كه تسليم پروژه خارجي براي انصراف به نفع نامزدي موسوي و تدارك پروژه تقلب و آشوب شد، اين بار نيز موظف شده كه مانع از حضور رسمي اصلاح طلبان در انتخابات شود. او البته از امضاي فهرست انتخاباتي در سال 86 تحت عنوان فهرست ياران خاتمي نيز كه با بي اقبالي مطلق عموم مردم مواجه شد، خاطره خوشي در ذهن ندارد.

گفتني است كشتگر مرداد ماه سال 87 و به هنگامي كه شيرين عبادي بهايي بودنش را تكذيب كرد، مقاله اي در گويانيوز نوشت و از اپوزيسيون خواست اعلام كنند كه «ما همه بهايي هستيم»! گروهك بهائيت در تقسيم بندي هاي قديمي در حلقه راست (آمريكا و انگليس و اسرائيل) قرار مي گيرد اما ظاهراً هزينه هاي بالا در اروپا و سوداي جاه طلبي باعث شده تا امثال كشتگر به هر نوع نوكري و مزدوري تن بدهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها