کد خبر: ۳۳۴۲۱
زمان انتشار: ۰۰:۰۹     ۱۳ دی ۱۳۹۰
پس از گزارش كميسيون اصل ۹۰ در خصوص ابعاد فتنه ۸۸ كه منجر برافتادن نقاب از چهره حقيقي فتنه گران شد،عناصر فتنه تلاش وسيعي را به خرج داده اند تا اين گزارش را بي اثر كنند.
به گزارش«نداي انقلاب»،در همين رابطه اردشيرامير ارجمند در گفتگويي كه با سايت كلمه متعلق به ميرحسين موسوي انجام داد كوشيد كه ضمن حمله به اين گزارش خود را از سفيد نمايد.
وي دراين گفتگو با اشاره به بخش هايي از گزارش كميسيون اصل ۹۰ كه از ارتباطات خارجي اش سخن به ميان آورده بود وجود اين ارتباطات را تائيد كرد وليكن گفت در زماني كه وي در ايران بوده ارتباطي با خارجي ها برقرار نكرده است!.
گفتني است دست و پازدن هاي فتنه گران براي حمله به گزارش كميسيون اصل ۹۰ آنقدر شتاب زده است كه آنان را مجبور مي سازد كه اين گزارش را تائيد وليكن به دنبال تراشيدن توجيه براي آن باشند.در همين زمينه محمدرضا خاتمي نيز چندي پيش ضمن حمله به اين گزارش سفرهاي خارجي برادر خود را تائيد كرده وليكن مدعي شده بود كه اين سفرها با هماهنگي بوده است!.
در اين ميان «ندای انقلاب»،براي يادآوري برخي از شواهد به اردشير امير ارجمند بخشي از فعاليت هاي وي را منتشر مي سازد و اميدوار است نامبرده با رجوع به حقايق دستكم از فريبكاري و توسل به دروغ براي سفيد كردن خود و دوستانش منصرف شود.
اطلاعاتي از حلقه واسط موسوي با بيگانگان
اردشير امير ارجمند ۵۲ ساله مشاور و مسئول كميته حقوقي ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي، از اعضاي نفوذي در كادر علمي يك مركز تحقيقات استراتژيك و دانشيار دانشگاه شهيد بهشتي بوده است. با بررسي سوابق خانوادگي اردشير امير ارجمند به ارتباط مستقيم وي با گروهك تروريستي منافقين و سلطنت طلبان مي رسيم به گونه‌اي كه مادر وي "افسر محرم زاده "هوادار منافقين بوده و هم اكنون در گذشته است. «منصور امير ارجمند»برادر بزرگ اردشير از منافقين فعال در بخش اطلاعات شهر استراسبورگ فرانسه است كه قبل از انقلاب نيز توده اي و منزل وي در زمان فاز نظامي منافقين در اوايل پيروزي انقلاب جايگاه مخفي شدن تعدادي از سران منافقين بوده است. اردشير امير ارجمند پس از جريان انتخابات سال ۸۸ دستگير و سپس با عفو و اغماض نظام جمهوري اسلامي آزاد مي شود. در اين ميان برادرش منصور، سعي داشته به كمك منافقين ،فرزندان و همسر اردشير را از ايران خارج كند اما اردشير مي گويد "مي ترسم براي خانواده ام مشكلي توسط نظام ايجاد شود" و در نهايت به صورت غير قانوني به تركيه و از آنجا به استراسبورگ نزد برادرش مي رود. همچنين خواهر بزرگ اردشير امير ارجمند، نازي كارمند حزب رستاخيز و ليلي امير ارجمند از بستگان نزديك وي منشي فرح پهلوي بوده است. وي در اظهاراتي پيش از انتخابات سال ۸۸ در شهر يزد، گفته است"هيچ كشوري در جهان به دمكراسي نمي رسد مگر با تنوع گرايي!" وي معتقد است: همه شهروندان بايد حق جستجو بر روي همه اطلاعات اجزا حكومت را داشته باشند و همه تاريك خانه‌ها و خلوت خانه‌ها بايد از بين برود و روشن شود... چگونه ما از عدالت صحبت مي كنيم و معتقديم كه زن نبايد رئيس جمهور شود!.
امير ارجمند همچنين در دوره اي كه درخارج از كشور حضور داشته با سرويس هاي بيگانه ارتباط مستقيم تري برقرار و حتي ديدارهايي را با برخي مقامات آمريكايي داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها