کد خبر: ۳۳۳۹۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: پس از چند هفته تمرین ما با قدرت بیشتری مقابل ایران بازی خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه 598، استفان آنتیگا، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان که با این تیم موفق شد در سال 2014 به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کند در آستانه حضور در جام واگنر اظهار داشت: مسابقات سختی است و سطح آن بالاست. از نظر فیزیکی فشار زیادی روی ماست. فکر می‌کنم ایران هم مثل تیم‌های لهستان، روسیه، ایتالیا و آمریکا در این مسابقات مورد توجه دنیا قرار می‌گیرد. از آنجایی که این مسابقه در لهستان برگزار می‌شود برای ما بسیار مفید است چون ما دو هفته برای آماده کردن تیم در اختیار داشتیم. به هر حال اطمینان دارم که هر دو تیم با آمادگی خوبی وارد مسابقات شده‌اند و مسابقه خوبی خواهد بود.

او در خصوص دیدار با ایران گفت: ما با ایران زیاد روبه‌رو شده‌ایم. در 9 بازی قبل شناخت خوبی از تیم ایران کسب کرده‌ایم. بیشتر بازی‌های ما با ایران سخت و چالش برانگیز بود. من بازی در برابر ایران را دوست دارم. خوشحالم که ایران صلاحیت بازی در این مسابقات را دارد و ما می‌توانیم باز هم بازی سطح بالایی را به نمایش بگذاریم.

آنتیگا از حضورش در ایران و در لیگ جهانی ابراز رضایت کرد و گفت: آن بازی برای ما بسیار مهم بود، به آن پیروزی نیاز داشتیم. همان پیروزی ما را به جمع 6  تیم برتر رساند. شاید آن بازی در تهران یکی از بهترین بازی‌های ما در لیگ جهانی بوده باشد چون برد ایران در تهران بسیار دشوار است. خوشبختانه از عهده این کار میان خیل عظیم جمعیت شلوغ، برآمدیم. تماشاچیان ایرانی یک‌صدا تیم را با صدای بسیار بلند تشویق می‌کردند که این مسلماً از امتیازات میزبانی است و ما هم چنین جوی را در لهستان داریم. برد در ایران یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات من در لیگ جهانی محسوب می‌شود. پس از چند هفته تمرین، ما با قدرت بیشتری مقابل ایران بازی خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها