کد خبر: ۳۳۳۸۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
حجت الاسلام ابوترابی؛
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پشتیبانی مردم از اسلامیت نظام و انقلاب گفت: کسانی که شورای نگهبان را زیر سوال می‌برند، اسلامیت نظام را زیر سوال می برند.

به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام ابوترابی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جشن بزرگ زیر سایه خورشید استان یزد در محل امامزاده سید محمدجعفر(ع) یزد گفت: ولایت و امامت در آموزه های اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است که پیامبر اکرم( ص) می فرمایند اگر انسانی جان خود را تقدیم کند در حالی که امام زمان خود را نشناسد، مرگ او مرگ جاهلیت است.

 

وی افزود: در کربلا کسانی که مقابل اباعبدالله (ع) ایستادند، نماز می خواندند و حج هم می رفتند اما به دلیل این که امامت را نمی شناختند به خسران رسیدند و حاکمیت معاویه و یزید صورت گرفت.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما اگر رابطه خود را با خدا اصلاح کنیم همه امور ما اصلاح می شود که خداوند در قرآن و ائمه اطهار(ع) در روایات بارها تاکید کرده اند.

 

حجت الاسلام ابوترابی تصریح کرد: اگر رابطه شما با خدا اصلاح شد، کشور شما امن می شود و این امنیت امروز نیز از برکات اصلاح رابطه با خدا است و همین چادرهای مشکی شرایط امن را می آفریند.

 

وی ادامه داد: امامت به معنی مسیر خدا است و با حضور امام، جامعه به سمت عدالت حرکت می کند و امروز در ایران حادثه ای که رخ داده آن است که مردم در غیاب امام زمان(عج الله تعالی فرجه) مردم به نایب ایشان اقامه کرده اند و پس از محرومیت از دیدگان مادی، دست در دست کسی می گذاریم که به معنی پیمان به امام زمان (عج) است.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران در زمان غیبت امام عصر(عج) تصمیم گرفتند تا نظام سیاسی خود را با عالم شجاع و مدبر و ایستاده در برابر زیاده خواهان و متواضع در برابر بندگان خدا سامان دهند که نتیجه آن اقتدار امروز و امنیت است.

 

حجت الاسلام ابوترابی بیان کرد: اگر امروز رسانه های جهانی فقط نام و یاد سخن امام(ره) ایران و رهبر انقلاب و نظام اسلامی را دارند و همه قدرت های بزرگ در کنار میز مذاکره با نمایندگان ملت با احترام به جایگاه رفیع ایران نشسته اند به دلیل این است که مدیریت کشور خود را در دستان انسان شناس، عالم، صالح، شجاع و وفادار اسلام قرار داده اید و در راه امام رضا (ع) قدم برداشته اید.

 

وی افزود: امروز ملت ایران عزیزند زیرا رابطه خود را با امام خویش و خدا اصلاح نموده اند و در این راستا این وحدت و پیوند استوار شیعه و اهل سنت، احترام به اقلیت های دینی نیز دستاورد رهبری صالح است که باید این رابطه را مستحکم تر کرد.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی  گفت: پیام دهه کرامت این است که مردم رابطه خود را با خدا در سایه ائمه معصومین با پیوند محکم با نائب امام زمان خویش اصلاح نمایند.

حجت الاسلام ابوترابی بیان کرد: امروز این اقتدار سیاسی ما برآمده از حضور شما ملت بزرگ در همه صحنه های سیاسی است و این ملت بزرگ اگر در کنار صندوق های رای با مشارکت استثنایی خود حضور می یابند و مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، نمایندگان خبرگان و نمایندگان دیگر را بر می گزینند و ایران را به نظام برآمده از مردم سالاری دینی ایجاد کرده اند در سایه امام رضا(ع) و نایب ایشان است.

 

وی ادامه داد: کسانی که سعی دارند تا جایگاه شورای نگهیاان را تضغیف کنند، بدانند که با این کار جایگاه مردم سالاری و هویت اسلامی را مورد هدف قرار داده اند.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با این کار حضور مردم را در کنار صندوق های رای مورد آسیب قرار داده و پس از آن اقتدار نظام را در معرض آسیب می دهند و بدانند که اسلامیت این نظام به نهاد شورای نگهبان و ولایت فقیه است و اگر هویت اسلامی نظام آسیب ببیند این حضورمردم در کنار نظام آسیب می بیند.

 

حجت الاسلام ابوترابی بیان کرد: این آیت الله صدوقی ها بودند که ملت ایران را به پای صندوق های رای آوردند و تا زمانی این افراد و مردم در کنار نظام هستند که هویت اسلامی نظام وجود داشته باشد.

 

وی افزود: اگر می بینید مراجع عالیقدر برای نظام اسلامی شان قائلند برای اینکه مصوبات شورای اسلامی پس از تایید در مجلس توسط شورای فقهای نگهبان مورد تایید قرار گرفته و تایید می شود لذا مورد تایید مردم است و این جایگاه را باید حراست کرد.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی  گفت: ما در سایه هویت اسلامی نظام این اقتدار را داریم و مردان و زنان ما در کنار صندوق های رای می آیند، زیرا محور نظام را دین، ولایت وفقاهت می دانند و مبادا هویت اسلام نظام کمترین آسیب را ببیند.

 

حجت الاسلام ابوترابی بیان کرد: هویت اسلامی نظام بود که این شهدای عالیقدر را تقدیم نمود و یک دهه فرزندان شما را در اسارت گاه های پرشکنجه صدام به کوهی از استقامت تبدیل نمود و آنها در کنار اسلام ایستادند و ایران اسلامی ار حراست کردند.

 

وی افزود: امروز ما برای تقویت نظام اسلامی بایستی در عرصه های اجتماعی و خانوادگی و فرهنگی و سیاسی رابطه خود را با آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) مستحکم کنیم و در غیر اینصورت اقتدار خود را بدست نمی آوریم.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: ما یزد و استان یزد را به عنوان نماد مردان، زنان متدین، عالم و هوشمندی می شناسیم که اقتصاد آنها بر آموزه های دنیا استوار است و اولین ویژگی آن دوری از اسراف است.

 

حجت الاسلام ابوترابی بیان کرد: هرکجا که یزدی وجود داشت، آنجا کار و تلاش و همت وجود داشت.

 

وی ادامه داد: فرهنگ کار مبتنی  بر دانش و اقتصاد مبتنی بر مصرف مدیریت شده  از بهترین ویژگی های مردم یزد است که باید از آن به عنوان الگو انتخاب کرد و معرفی کرد.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: چادر مشکی زنان این استان زمینه نورانیت استان یزد و افتخار استان و ملت ایران است.


منبع: دانشجو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها