کد خبر: ۳۳۳۷۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598،منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تیم نفت در دیدار برابر ملوان بندانزلی دچار بدشانسی شد، اظهارداشت: البته هر دو تیم بازی خوبی را از خود ارائه کردند؛ به ثمر رسیدن 6 گل در این بازی حاکی از آن است که دو تیم بازی هجومی را به نمایش گذاشتند.

وی تاکید کرد: بازیکنان نفت می‌توانستند برنده این بازی شوند اما در لحظات آخر غفلت کردند و پیروزی را با تساوی عوض کردند.

مدیرعامل نفت تهران در ادامه خاطرنشان کرد: باید گویم در مصاف با تیم ملوان بدشانس بودیم و اگر شانس با ما یار بود و می‎توانستیم از موقعیت‎های به دست آمده استفاده کنیم، مطمئن باشید سه امتیاز این دیدار به نام نفت زده می‌شد.

قنبرزاده در پاسخ به این سئوال که «آیا وضعیت نفت در هفته‌های آتی تغییر خواهد داشت؟» گفت: تنها چهار هفته از لیگ گذشته است. در ابتدای راه هستیم و مطمئن باشید هر چه زمان بگذرد، بازیکنان نفت با یکدیگر هماهنگ‌تر خواهند شد و با نتایجی که کسب می‌کنند، به آرامش خواهند رسید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در طول فصل گذشته فشار زیادی بر روی تیم ما بود و ما تا آخرین لحظات قبل از شروع لیگ همچنان درگیر مسابقات لیگ قهرمانان بودیم و شاید کمتر از سایر تیم‌ها به استراحت پرداختیم، اما مطمئن باشید با اعتماد و اطمینانی که بین همه اعضای تیم نفت وجود دارد، این تیم در هفته‌های آینده نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

مدیرعامل نفت تهران در ادامه تصریح کرد: با توجه به نتایجی که فصل گذشته نفت تهران کسب کرد، انتظارات از این تیم بالا رفته و همه نفت را یک تیمی می‌دانند که باید تنها در بالای جدول حضور داشته باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که «آیا جریمه‌ای برای بازیکنان در نظر خواهید گرفت؟»، گفت: اصلاً بحث جریمه وجود ندارد و چنین اتفاقی نخواهد افتاد. بازیکنان ما مطمئناً در هفته‌های آینده بازی‌های بهتر و نتایج قابل‌ قبول‌تری از خود ارائه خواهند کرد.

قنبرزاده در پایان خاطرنشان کرد: منصوریان و بازیکنانش و تمام مجموعه نفت تهران تلاش خواهند کرد تا بتوانند در بازی‌های آینده نتایج خوبی کسب کرده و به آنچه که نفت استحقاق آن را دارد، برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها