کد خبر: ۳۳۳۶۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
مهدي رجب‌زاده، کاپيتان ذوب‌آهن اصفهان با 9 گل زده به پرسپوليس با پيراهن تيم‌هاي مختلف آمار جالبي دارد و رکورددار گلزني در ديدارهاي ذوب‌آهن و پرسپوليس نيز هست.
به گزارش پایگاه 598، رجب‌زاده که در غياب قاسم حدادي‌فر ديگر بازيکن باتجربه ذوب‌آهن وظيفه دشوارتري در بازي با پرسپوليس دارد مثل يحيي گل‌محمدي، سرمربي تيمش بازي با اين تيم را سخت‌تر از بازي با استقلال مي‌داند.

 

پس از بازي سختي که با استقلال داشتيد امروز هم بايد در آزادي به مصاف پرسپوليس برويد، نظرت درباره اين مسابقه چيست؟

خيلي‌ها به من مي‌گويند که چون پرسپوليس نتيجه نگرفته پس در هفته چهارم مقابل اين تيم کار ساده‌اي داريم. بايد در جواب آن‌ها بگويم که بازي با پرسپوليس خيلي سخت است. مي‌توانم بگويم که اين ديدار به مراتب سخت‌تر از بازي با استقلال است.

 

چرا بازي با پرسپوليس را دشوارتر از بازي با استقلال مي‌داني؟

من بازي‌هاي پرسپوليس را مقابل استقلال خوزستان و سپاهان ديدم. بازيکنان اين تيم مي‌توانند موقعيت‌سازي کنند و در حمله از حريف تک به تک عبور مي‌کنند. ما نبايد فريب قعرنشيني پرسپوليس را بخوريم و بازي را آسان بگيريم.

 

وضعيت ذوب‌آهن چطور است؟

ذوب‌آهن با وجود بازي‌هاي قابل قبولي که در آغاز ليگ داشت در 2 هفته نخست نتوانست نتيجه بگيرد ولي برد مقابل استقلال باعث شد که بازيکنان ما اعتماد به نفس بيشتري بگيرند چون ما در ليگ گذشته يا مي‌برديم و يا مساوي مي‌کرديم و کمتر اتفاق افتاده بود که ذوب‌آهن در 2 بازي پياپي ببازد و همين مسئله فشار زيادي را روي بازيکنان ما گذاشته بود که خوشبختانه با گرفتن 3 امتياز بازي با استقلال اين مشکل برطرف شد.

 

تو با 9 گل زده به پرسپوليس آمار گلزني خوبي مقابل اين تيم داري و روي تو به عنوان يکي از گلزنان بازي حساب مي‌کنند نظر خودت چيست؟

من از ته قلبم مي‌گويم که در درجه اول برايم موفقيت ذوب و نتيجه گرفتن تيم مهم است و بعد از آن در تمام بازي‌ها تلاش مي‌کنم تا اگر فرصتي نصيبم شد آن را به گل تبديل کنم و دهمين گلم را به پرسپوليس بزنم.

 

ديدار با توجه به تقابل گل‌محمدي با تيم سابقش هم حساس است آيا اين مسئله مي‌تواند روي بازي تاثير منفي بگذارد؟

با توجه به اين‌که آقاي گل‌محمدي مدتي در پرسپوليس به عنوان بازيکن، کاپيتان و سرمربي حضور داشته، اين مسئله شرايط بازي ذوب مقابل پرسپوليس را خاص مي‌کند. اما به نظرم اين ديدار از اين لحاظ حساس نيست چون به هر حال بسياري از مربيان ليگ چنين شرايطي را دارند که روزي مقابل تيم‌هاي سابقشان قرار مي‌گيرند.
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها