کد خبر: ۳۳۳۳۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
استقلال اهواز از پرطرفدارترین تیم های استان خوزستان است.
به گزارش پایگاه 598، استقلالی‌های تهران و اهواز درحالی به مصاف یکدیگر می روند که چالش اصلی شاگردان مظلومی در این دیدار گرمای هوا است.

سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت: در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم استقلال تهران و استقلال اهواز عصر جمعه در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر می روند. استقلال اهواز از پرطرفدارترین تیم های استان خوزستان است و بازگشت آنها به لیگ برتر می تواند به جذابیت های لیگ برتر اضافه کند.

از گذشته استقلالی‌ها دو تیم استقلال تهران و استقلال اهواز را برادر می دانستند و به همین دلیل می توان ادعا کرد که این دیدار فارغ از رقابت نوعی نمایش آبی در لیگ برتر محسوب می شود.

استقلال اهواز با هدایت بختیاری زاده با داشتن هواداران پر شورش در سه بازی گذشته 4 امتیاز کسب کرده و نشان داده که می تواند برای هر تیمی مشکل ساز باشند. در آن سوی میدان استقلال تهران قرار دارد که در دو بازی نخست لیگ برتر نمایشی طوفانی ارائه داده و در بازی با ذوب آهن هم اگر قدر فرصت هایش را می دانست می توانست 9 امتیازی باشد. شاگردان پرویز مظلومی می دانند که باید سه امتیاز این دیدار را کسب کنند تا با خیالی راحت تر به تعطیلات لیگ بروند و خودشان را برای بازی بیستم شهریور برابر نفت آماده کنند.

آبی های پایتخت در این دیدار به احتمال فراوان شهباززاده و کرار را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند اما عمران زاده و فخرالدینی می توانند در این بازی در صورت صلاحدید کادرفنی به میدان بروند. در دیدار استقلال تهران و استقلال اهواز یک نکته حائز اهمیت وجود دارد و آن هم اینکه گرمای هوای اهواز شاید سرسخت ترین رقیب آبی های پایتخت باشد. به همین دلیل مظلومی در اقدامی تمرینات تیمش را یک ساعت عقب برده تا بازیکنان به لحاظ بدنی کمی با شرایط اهواز هماهنگ تر شوند.

دیدار استقلال تهران و استقلال اهواز در شهر اهواز و روز جمعه ساعت 19:15 برگزار می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها