کد خبر: ۳۳۳۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۱۲ دی ۱۳۹۰
از یک طرف پیراهن شماره ۲ که معمولا در همه تیم‌هایی که مهدوی کیا در آن‌ها بازی می‌کند، به او اختصاص دارد در پرسپولیس در اختیار علیرضا محمد است اما این بازیکن تا کنون این موضوع را اصلا به روی خودش نیاورده و یک تعارف خشک و خالی هم به ستاره با سابقه فوتبال ایران نکرده است! از طرف دیگر هم باشگاه پرسپولیس به همین دلیل مجبور شده از میان شماره‌های خالی‌اش، پیراهن‌های شماره ۳، ۵ و ۱۹ را به ستاره جدیدش پیشنهاد بدهد.

 با این حال نکته مهم اینجاست که مهدوی کیا، در شرایطی از پرسپولیس راهی بوخوم شد که پیراهن شماره ۱۷ را به تن داشت و حالا خیلی‌ها به او پیشنهاد داده‌اند که در بازگشتش به این تیم، یک بار دیگر این پیراهن را به تن کند. پیراهنی که در این فصل، در اختیار جواد کاظمیان است اما او بر عکس محمد، اعلام آمادگی کرده که آن را دو دستی در اختیار موشک بگذارد! کاظمیان در این باره به ایسنا گفته: «از زمانی که در تیم ملی جوانان بودم، شماره ۱۷ را می‌پوشیدم ولی اگر مهدوی کیا این شماره را بخواهد، از ته دل آن را به ایشان هدیه می‌کنم. مهدوی کیا سابقه بیشتری دارد و قبل از من این پیراهن را می‌پوشید. از سوی دیگر ارزش خود او برای من بیشتر از این حرفهاست و اگر بخواهد و از نظر قانونی مشکلی وجود نداشته باشد، برای این مسئله مشکلی ندارم.»

با همه این‌ها باید منتظر ماند و دید که در ‌‌نهایت کیا، چه شماره‌ای را در پرسپولیس به تن خواهد کرد. آن هم در شرایطی که اکثر پرسپولیسی‌ها معقتدند هیچ پیراهنی به اندازه شماره ۲ به تن مهدوی کیای محبوبشان نمی‌آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها