کد خبر: ۳۳۳۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۱۲ دی ۱۳۹۰
کاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مديريت سابق باشگاه تنها به دليل حمايت از علي دايي سرمربي تيم با من تسويه حساب نکرد.
سپهرحیدری یکشنبه با اشاره به اینکه حضورش در باشگاه پرسپولیس به دلیل پی گیری این موضوع بوده است ،افزود:طبق برنامه قبلی برای دیدار با قائم مقام فعلی باشگاه پرسپولیس و تعیین تکلیف مطالباتم به این باشگاه رفته بودم.
وی اظهارداشت: هنوز 40 درصد قراردادم را نگرفته و تا به امروز نیز به خاطرهواداران و تیم محبوبم از این باشگاه شکایت نکرده ام این درحالی است که سایر بازیکنان تمامی مطالباتشان را از این باشگاه دریافت کرده اند. کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: البته مدیریت سابق باشگاه علاوه بر مطالبات من،قسمتی از قرارداد رحمان احمدی دروازه بان تیم ،علی دایی و کادرفنی وی را نیز به آنان پرداخت نکرده است.
حیدری با گلایه از مدیریت سابق این باشگاه تصریح کرد:همگان می دانند تیم محبوب من پرسپولیس بوده و هست من برای این تیم و هوادارانش احترام زیادی قائلم اما مسوولان سابق از این نقطه ضعف من سوء استفاده کرده و حق مرا ندادند.
وی با بیان این که 40 درصد قرارداد یک بازیکن رقم زیادی است از مسوولان فعلی این باشگاه درخواست کرد هرچه سریع تر نسبت به تسویه این مهم اقدام کنند.
حیدری ادامه داد: به واقع دیگر خسته شده ام چرا که برای هربار مسافرت به تهران باید متقبل هزینه های گزاف سفر شوم پیش از این نیز باید از سرمربی تیم کسب اجاره کرده و همین موضوع وضعیتم را در تیم مس کرمان به خطر انداخته است.
به گفته وی مسوولان باشگاه پرسپولیس برای تسویه این مبلغ قول مساعد دادند تا حداکثر ظرف یک ماه آینده این موضوع برطرف و من به حق قانونی خود دست پیدا کنم. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها