کد خبر: ۳۳۳۰۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
برانکو ایوانکوویچ که دوران سرمربیگری‌اش در تیم ملی ساکن هتل آپارتمان گلشهر بود و به زندگی در جردن علاقه خاصی داشت، وقتی به عنوان سرمربی پرسپولیس به ایران برگشت همان هتل آپارتمان را برای اقامت برگزید و ماه‌ها در جردن زندگی می‌کرد
به گزارش پایگاه 598، تا اینکه به هوای اجاره آپارتمانی حوالی ورزشگاه درفشی‌فر، تغییر مکان داد اما باشگاه برای او آپارتمان اجاره نکرد و سرمربی پرسپولیس این بار ساکن هتل المپیک شد.

برانكو فعلاً در اين هتل ساكن است و پرسنل هتل المپيك كه پاتوق اصلي ورزشكاران و تيم‌هاي ورزشي در پايتخت است، همه‌جوره هواي سرمربي پرسپوليس را دارند و به گفته خود برانكو، به گونه‌اي زمينه آرامش و آسايش او را فراهم مي‌كنند كه انگار در خانه خودش زندگي مي‌كند اما با اين وجود، سرمربي پرسپوليس از زندگي در هتل راضي نيست.


نارضايتي برانكو به حضور مشكوك يك شخص ناشناس در لابي هتل برمي‌گردد. به گفته نزديكان برانكو، يك نفر در لابي هتل المپيك پرسه مي‌زند كه به نظر مي‌رسد مراقب سرمربي پرسپوليس است. شخصي كه هر وقت برانكو در لابي هتل يا رستوران هتل كنار مهمانان خود مي‌نشيند، نزديك‌ترين مبل يا ميز به برانكو را انتخاب مي‌كند و مكالمات سرمربي پرسپوليس و همراهانش را زير نظر مي‌گيرد.


اين رفتارها باعث دلخوري برانكو شده و سرمربي پرسپوليس كه تصور مي‌كند اين شخص از طرف باشگاه مأمور شده رفتارها، ملاقات‌ها و ديدارهاي او را زير نظر بگيرد و گزارش كند، اصرار دارد هرچه زودتر براي خودش و همكارانش يك واحد آپارتمان اجاره شود.

برانكو: به اين آقا بگوييد بيايد با هم نسكافه بخوريم!
جالب است بدانيد يكي از كساني كه رابطه خوبي با برانكو دارد و طي روزهاي اخير دو نوبت به ديدار سرمربي پرسپوليس رفته، تأييد مي‌كند شخص ناشناسي در لابي هتل المپيك نزديك برانكو نشسته بود و او را زير نظر داشت.


به گفته اين شخص، طرف به حدي روي برانكو زوم كرده بود كه سرمربي پرسپوليس شاكي شد و به پرسنل هتل المپيك گفت به اين آقا بگوييد خودش را اذيت نكند و بيايد كنار ما بنشيند با هم نسكافه بخوريم!


اگرچه باشگاه پرسپوليس قطعاً اين موضوع را تكذيب مي‌كند اما نزديكان برانكو گواهي مي‌دهند حضور اين شخص در هتل چند باري تكرار شده و نمي‌توان اين موضوع را اتفاقي دانست.

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها